Gjest Gjest_stine_* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg skal gifte meg til sommeren (2009) og har booket lokale på Vigeland Hovedgård i Vennesla. Er det noen som har hatt bryllyp der eller vært i bryllup der de siste 3 årene? Jeg bare spør, fordi jeg plustelig hørte så mye negativt om stedet og derfor ble litt skeptisk. Stedet har jo hatt kjempegodt rykte i årevis, men det har visstnok kommet nye eiere for 3-4 år siden som ikke har helt orden på sakene...Vet ikke om jeg skal satse på at det går bra eller om vi må bytte lokale?? Ikke så mye som er ledig nå...Noen som kan komme med noen råd som har erfaring med stedet? Stine:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg skal gifte meg til sommeren (2009) og har booket lokale på Vigeland Hovedgård i Vennesla. Er det noen som har hatt bryllyp der eller vært i bryllup der de siste 3 årene? Jeg bare spør, fordi jeg plustelig hørte så mye negativt om stedet og derfor ble litt skeptisk. Stedet har jo hatt kjempegodt rykte i årevis, men det har visstnok kommet nye eiere for 3-4 år siden som ikke har helt orden på sakene...Vet ikke om jeg skal satse på at det går bra eller om vi må bytte lokale?? Ikke så mye som er ledig nå...Noen som kan komme med noen råd som har erfaring med stedet? Stine:) Hei Stine. Jeg var i bryllup der for i forfjor sommer og må innrømme jeg ble skuffet. Alltid hørt så mye fint om dette stedet, men det syntes jeg hadde forfalt litt. Maten var god og det var veldig koselig på utsiden og der vi hadde kaffe. (oppe) Ellers syntes jeg stedet der vi spiste var ukoselig og toalettene var ikke rene. Nå ble det ett veldig kos bryllup likevel fordi stemningen var så god. Men ville tatt en tur opp å kikket en gang til hvis jeg var deg. Men som sagt var maten god og hadde det blitt pyntet litt ekstra kan det bli koselig. Er jo så fint på utsiden.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hei Stine. Jeg var i bryllup der for i forfjor sommer og må innrømme jeg ble skuffet. Alltid hørt så mye fint om dette stedet, men det syntes jeg hadde forfalt litt. Maten var god og det var veldig koselig på utsiden og der vi hadde kaffe. (oppe) Ellers syntes jeg stedet der vi spiste var ukoselig og toalettene var ikke rene. Nå ble det ett veldig kos bryllup likevel fordi stemningen var så god. Men ville tatt en tur opp å kikket en gang til hvis jeg var deg. Men som sagt var maten god og hadde det blitt pyntet litt ekstra kan det bli koselig. Er jo så fint på utsiden. Takk for svar:) Var det selve hovedgården bryllupet ble holdt eller var det Løa ("låven" ved siden av hovedgården)? Du sier det var koselig der dere hadde kaffe (oppe), var det ikke oppe dere spiste middag? Det er det meningen at vi skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå