Gå til innhold

Flate pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg ligger på siden, så får jeg flate pupper. Det er etter min mening ikke flatterende i det hele tatt, og jeg blir regelrett flau.

Jeg lurer på om dette er naturlig. Om eventuelt du opplever det samme, eller om noen vet om det er vanlig blant unge kvinner.

Til informasjon kan jeg opplyse at jeg har fullstendig naturlige pupper, og er 18 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg ligger på siden, så får jeg flate pupper. Det er etter min mening ikke flatterende i det hele tatt, og jeg blir regelrett flau.

Jeg lurer på om dette er naturlig. Om eventuelt du opplever det samme, eller om noen vet om det er vanlig blant unge kvinner.

Til informasjon kan jeg opplyse at jeg har fullstendig naturlige pupper, og er 18 år.

Opplever det samme, når jeg ligger på siden faller alt "innholdet" i puppen med tyngdekraften... ser lite pent ut...

Der er nok nokså normalt når man har naturlige pupper vil jeg tro.

Skrevet

Det er helt vanlig at puppene flytter på seg litt når du ligger på ryggen eller siden. Puppene inneholder kjertler og fett og er ikke like fast som f.eks silikon eller saltvannsoppløsning.

Så vær heller stolt over å være "1oo% natuli`" enn å bekymre deg over åssen de ser ut når du ligger nede. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...