Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Det var et merkelig sammentreff at alle de menneskene som pleier å stå på venstre side i rulletrapper, var i den samme skiløypa som meg i dag. Arg.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Reis et sted det ikke er folk, så slipper du å irritere deg over at alle ikke er som deg. Kan da ikke være godt å ha det sånn dag ut og dag inn.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Reis et sted det ikke er folk, så slipper du å irritere deg over at alle ikke er som deg. Kan da ikke være godt å ha det sånn dag ut og dag inn. Følte du deg truffet?
Gjest strykebrett Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Er du sikker? Tror jeg traff på de folkene 5 i bredden foran meg på fortauet i dag jeg.. Mulig det var etter de hadde vært på ski det da.
Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Er du sikker? Tror jeg traff på de folkene 5 i bredden foran meg på fortauet i dag jeg.. Mulig det var etter de hadde vært på ski det da. Sikkert. Det er jo så populært med afterski. Ikke aner jeg hva det er, men det er ettellerannet man gjør efter ski, det har jeg skjønt. Mulig man gjør det i bredden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå