Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Satt å spiste middag i stad. Først så klarer jeg å bite meg i fingeren. Det var vondt, men fortsetter jo å spise. Så klarer jeg å sette tennene i gaffelen, noe som er svært ubehagelig. Og så klarer jeg biter jeg meg i tunga så jeg blør litt. Og alt det når jeg spiste middag som jeg brukte kanskje 20 minutter på. Har du hatt noe uflaks i det siste?
Titti72 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Vi står mitt i et oppussingsprosjekt, og da skjer det ting. Jeg skulle brekke 2 planker (tynne) og 1. gangen knakk den litt brått, og jeg fikk smelt planken i hodet, med stor kul og hodepine som resultat. Neste planke skulle jeg gjøre det anderledes på, så da fiklet jeg nede på gulvet, og tråkket (hoppet nesten) på planken, med fingertuppene under. Har hovne fingre nå, og har vondt når jeg taster..... Så feide jeg opp alt av søppel og slipestøv. Det ble en halvfull søplesekk. Den dro jeg gjennom hele kåken (gjennomgående) og så ikke at plankene som hadde spikre i seg, som hadde kuttet opp hele sekken i bånn. Hadde vel igjen 1/10 del når jeg hadde gått runden. Vi er litt slitne, og da er ikke alltid tankene kjappe... Dette var bare det som skjedde i går...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Satt å spiste middag i stad. Først så klarer jeg å bite meg i fingeren. Det var vondt, men fortsetter jo å spise. Så klarer jeg å sette tennene i gaffelen, noe som er svært ubehagelig. Og så klarer jeg biter jeg meg i tunga så jeg blør litt. Og alt det når jeg spiste middag som jeg brukte kanskje 20 minutter på. Har du hatt noe uflaks i det siste? Høres ut som om du er fryktelig uerfarne i å spise middag:-P Hvordan i alle dager klarer du å bite deg i fingeren når du spiser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå