Gå til innhold

Dumt å drikke kaffe nå, såpass "sent"?


stjernekyss

Anbefalte innlegg

Jepp, klarer ikke å bestemme meg :ler:

Bør jeg forvente en søvnløs natt om jeg drikker kaffe nå? Eller er det all good?

(For the record sliter jeg litt med søvnen om dagen fra før av)

Trenger deres meninger nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg tror det er dumt, særlig hvis du sliter med søvnen fra før. Kommer an på hva du skal i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på når du skal legge deg og hvor mye du blir påvirket av koffein. Selv kunne jeg drukket kaffe nå uten at det ville ha noe å si for nattesøvnen min, siden jeg ikke påvirkes så mye av koffein.

Men om du sliter med nattesøvnen fra før av så er det kanskje best å la vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Det er veldig individuelt, men jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 19 uten å slite med søvnen.

Siden du i tillegg har søvnproblemer ville jeg i alle fall ikke drukket kaffe nå, var jeg deg.

Anbefaler deg heller en kopp te eller noe annet som har lite/ingen koffein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å la være da, har akkurat oppdaget at jeg kan drikke kaffe igjen (ble skikkelig dårlig av det en periode), så nå har jeg lyst på kaffe hele tiden :ler:

Får holde ut til i morgen.

Takk for at dere er voices of reason når kaffetørsten skriker høyere enn fornuften ;)

Endret av stjernekyss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Et tips: kjøp en pose koffeinfri kaffe i morgen, så har du muligheten til å drikke kaffe når som helst uten å ligge søvnløs etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips: kjøp en pose koffeinfri kaffe i morgen, så har du muligheten til å drikke kaffe når som helst uten å ligge søvnløs etterpå. :)

Men er det like godt? :regler:

Jeg tenkte akkurat det samme, og ja, Friele sin koffeinfrie kaffe er akkurat like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...