Gå til innhold

Teoriprøve


Gjest måtateori

Anbefalte innlegg

Gjest måtateori

Jeg skal snart ta teoriprøven for bil, så lurte litt på om noen her har tatt den nylig? Hadde dere lest mye? Jeg har lest hele boka en gang, men det er ganske lenge siden, så burde kanskje lese litt mer? Har også tatt testene på prove.no flere ganger, og har bestått de, noen som kan sammenligne prøvene på nett og de på biltilsynet for meg?

Håper noen kan svare:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal snart ta teoriprøven for bil, så lurte litt på om noen her har tatt den nylig? Hadde dere lest mye? Jeg har lest hele boka en gang, men det er ganske lenge siden, så burde kanskje lese litt mer? Har også tatt testene på prove.no flere ganger, og har bestått de, noen som kan sammenligne prøvene på nett og de på biltilsynet for meg?

Håper noen kan svare:D

en kamerat av meg sa at det holdt med å ta prøven på nettlappen.no også klarte han eksamen etterpå

han sa at den nesten var helt identisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stolte-marte

Jeg besto prøven i dag!! :D :D :D

Jeg leste boka tre ganger og tok noen sånne prøver på nettet om igjen og om igjen helt til jeg hadde ingen feil. Holdt på å ta sånne prøver en hel kveld. Spørsmålene man får er kliss like de man får på den ordentlige prøven. Jeg tok blant annet denne teoriprøve på nett, men jeg tror dagbladet, aftenposten og nettavisen har hver sine også.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart 3 år siden jeg tok teoriprøven, men jeg husker at jeg betalte for teoritentamen på atl.no. Evt. teoritentamen.no eller noe sånt. Den kostet 30 kr for en varighet på 24 timer. Jeg leste grovt over én gang, men det var ikke nøye. Spørsmålene er såpass pirkete at man må nesten ha sett spørsmålene før man tar prøven. Dette er jo i utgangspunktet tullete og man kan jo spekulere i om årsaken, men den prøven reddet meg i alle fall. Fikk fem feil på første forsøk tror jeg. Så det holdt jo det :) Lykke til med prøven i alle fall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke så veldig mye i boka, kun hvis jeg det var noe jeg trengte dypere forklaring på hvis jeg ikke skjønte det.

Eller så tok jeg prøva på teoritentamen.no og jeg syns det er mye bedre enn å grave seg ned i en rett og slett kjedelig bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kun tatt teoriprøvene på nettet før jeg tok den hos biltilsynet og jeg sto.

Jeg brukte prove.no og teoritentamen.no .

Den siste linken koster 30,- pr døgn. Den brukte jeg de to siste dagene før jeg tok prøven. Den var mye mere lik biltilsynet sin prøve en prove.no sin test.

Endret av LilleBlåklokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...