Gjest Gjest_anne_* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Fikk mensen i dag og har time til gynekologen på torsdag så er litt bekymret for at jeg enda da har mensen. Må man avbestille timen om man har mensen når man skal? Det er jo helt i slutten av perioden så vet ikke om det har noe å si? Lurer virkelig på dette, noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Klart du kan dra til gynekologen når du har mensen! Som gynekologen min sa da jeg unnskyldte meg en gang jeg hadde mensen: "dette ser vi mye av her, så slapp helt av!" Men skjønner at det kan føles ubehagelig da...
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Takk for svar Da går det helt sikkert fint da. Litt rar problemstilling, men har aldri vært til gynekolog før så ble veldig usikker.
Eeyore Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har vært på GU og innvendig ultralyd midt under en spontanabort, ikke noe problem
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Celleprøvetaking kan bli ødelagt av blod, men jeg tok celleprøver helt på starten av mensen, gynekologen bare tørket bort blodet fra livmorhalsen. Ellers er det ikke noe problem.
Andale Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Da jeg fikk min første GU-time av fastlegen min (fikk altså ny time til å ta GU, fastlegen utfører dette), så sa hun at hvis jeg hadde mensen den datoen skulle jeg bare ringe og bestille ny time. At jeg altså ikke skulle komme til den GU'en med mensen.. Men har som sagt bare vært der en gang, og sånn var det hvertfall. Skulle bare ta noen sånne tester og sånn vanlig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå