Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen her som vet om noen nettsider som selger billige knotter? Jeg vil helst ha i glass.. har funnet en knott jeg syns var kjempe fin som var formet som en diamant og med sølvdetaljer, men den ble litt dyr da jeg trenger 22 st. Jeg tenkte kanskje at det kunne lønne seg å bestille fra svenske nettsider nå som svenske kronen er så lav.. hihi
Lienne Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Er det noen her som vet om noen nettsider som selger billige knotter? Jeg vil helst ha i glass.. har funnet en knott jeg syns var kjempe fin som var formet som en diamant og med sølvdetaljer, men den ble litt dyr da jeg trenger 22 st. Jeg tenkte kanskje at det kunne lønne seg å bestille fra svenske nettsider nå som svenske kronen er så lav.. hihi Ebay-der finner du mange flotte, ganske rimelige også! :gjeiper:
Hinata Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Var på kremmerhuset i går. De hadde diamantformet med gulldetaljer, husker ikke prisen, men kanskje verdt å sjekke ut?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 I går var jeg innom Fretex og så at de hadde en stor kurv med et godt utvalg av glassknotter til spottpris. Ser at Kremmerhuset også er blitt nevnt her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå