Gjest innom Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg har sluttet på pillene for et par uker siden. Gikk på cerazette. Nå kjenner jeg en del menssmerter,men det kommer ingenting. Er det andre som har hatt det? Når kommer eggløsning etter slutt? På forhånd takk for svar
lovenemo Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg fikk også menssmerter, uten blødning. Aner ikke når man får eggløsning igjen, varierer sikkert fra person til person. Men når du får mensen som normalt igjen, så er nok eggløsninga på plass også tenker jeg. Jeg hadde stopp fra august - februar, og så begynte jeg på pilla igjen, var først i februar at jeg fikk ordentlig mens igjen, så det kan ta litt tid.
Frøken Freken Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg har sluttet på pillene for et par uker siden. Gikk på cerazette. Nå kjenner jeg en del menssmerter,men det kommer ingenting. Er det andre som har hatt det? Når kommer eggløsning etter slutt? På forhånd takk for svar Det kan være at dette er eggløsning. Jeg får alltid noe som kan minne om menssmerter når jeg har eggløsning. Skriv ned datoen og se når mensen kommer, så kan du se hvor mange dager det har vært mellom:) Er det 10-14 dager, så skal du ikke se bort fra at det du har nå var eggløsning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå