Gå til innhold

Hva tenner deg mest?

Hva er mest tennende ved en partner?  

28 stemmer

1. 1. Kjønn

• Kvinne
      21
    • Mann
      7
  2. 2. Mest tennende

• Øyne
      15
    • Lepper
      12
    • Bryst
      12
    • Mage
      9
    • Rygg
      15
    • Rumpe
      16
    • Føtter
      1
    • Hender
      14
    • Pikk/fitte
      12
    • Annet (gjerne spesifiser i tråden)
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer altså på hva som tenner mest med en partner.. Mulig å svare på flere alternativer ;)

Hvis du mener "annet" hadde det vært fint om du hadde spesifisert nærmere i et innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annet - overarmene, altså musklene!

Er lite annet som tenner meg så mye som når han flexer armmusklene sine ;) Hehe

Skrevet

Klarer ikke velge bare én ting, det er helheten som gjør kroppen til kjæresten perfekt :rødme:

Skrevet (endret)
Klarer ikke velge bare én ting, det er helheten som gjør kroppen til kjæresten perfekt :rødme:

Men kan velge det som er viktigst da ;)

Endret av Hinata
Skrevet

Eller de viktigste tingene.

Jeg måtte velge alt utenom føtter og "annet". :ler:

Skrevet

Ah, man kunne velge flere ting ja!

Da ble det øyne, bryst og rumpe :)

Skrevet

Å slikke fitte ute i nnaturen tenner meg m Ikke så nøye med fitte .

Skrevet (endret)

Alt bortsett fra føtter og "annet" tydeligvis.. :gjeiper:

Elsker kroppen til kjæresten min, den er bare perfekt :rødme: (bortsett fra føttene som alltid er kalde og frosne :ler: )

Endret av Aryia
Skrevet (endret)

Jeg måtte faktisk trykke på alt bortsett fra føtter. Føtter er ekle, ekle, ekle, ekle greier, så selv om selv jeg kan se at samboers føtter er pene i forhold til de fleste mannfolkføtter, så æsj.

Spesifisering på annet: Armene. Overarmene. Underarmene. Musklene. Muskuløse armer, gjerne med litt oljesøl og lignende fra en eller annen motor, glinsende av svette. :hakeslepp::hjerter::sengekos:

Endret av Nienna
Skrevet

Helheten først og fremst. Men hvis jeg skal velge er det sexy lår og rumpe som tenner meg mest bortsett fra tanken på hva hun har nedi trusa selvsagt. Deretter kommer hår, slank hals/midje/håndledd og øyne.

Skrevet

Jeg liker best underarmene og hendene, som er sterke og solide. Og magen. Og dessuten anklene av en eller annen grunn. :fnise:

Skrevet

Jeg har forresten en greie med skuldre og kragebein, samt halsen. Underarmer er også veldig digg. :sikle:

Skrevet

Når det gjelder overarmer og brystkasse, ser jeg at mannen min har noen fine eksemplarer, men det er som om det blir for "åpenbart" til at det blir ordentlig interessant på en måte. Litt rart egentlig. Uansett så er det helheten som er avgjørende for om jeg syns en kropp er tiltrekkende. Og så er kroppen veldig lite interessant om blikket og personligheten ikke appelerer.

Det er forresten morsomt når jeg og mannen diskuterer hvilke menn som er kjekke. Han har nok en overdreven tro på at kvinner er veldig opptatt av hvor velutviklet enkelte muskelgrupper er. :ler: Han syns det er rart at kropp, for meg, først blir interessant når jeg syns en mann er attraktiv gjennom personlighet og utstråling.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Overarmene, rygg og hender :sengekos:

Gjest Sandbekken
Skrevet
Overarmene, rygg og hender :sengekos:

Samme her.. deilig med en BRED rygg :)

Skrevet
Lurer altså på hva som tenner mest med en partner.. Mulig å svare på flere alternativer ;)

Hvis du mener "annet" hadde det vært fint om du hadde spesifisert nærmere i et innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...