stjernekyss Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg elsker vietnamesisk iskaffe Noen som vet noe sted man kan kjøpe dette "to go"? (i Oslo)
venus_ Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Høres spennende ut ja. Hvordan er den i forhold til vanlig iskaffe?
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 MYE bedre Det er skikkelig sterk kaffe med kondensert melk (som er veldig søt) og plenty med isbiter. Kan ikke skjønne hvorfor ikke alle kaffeshapper selger det!
Lizz84 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 MYE bedre Det er skikkelig sterk kaffe med kondensert melk (som er veldig søt) og plenty med isbiter. Kan ikke skjønne hvorfor ikke alle kaffeshapper selger det! Høres ut som noe som absolutt burde prøves!! Er det noe alla frappe'?
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 Tja, det blir vel noe i samme gaten, bare mye, mye bedre
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2009 Eller.. Jeg tror jeg ombestemmer meg. Synes ikke det er så likt likevel Godt på hver sin måte, men denne er best
venus_ Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Høres ut som noe som må prøves. Hvor kjøper du den? Edit: Kanskje dumt spm siden det faktisk er det du spør om her Endret 1. mars 2009 av venus_
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2009 Hehe Jeg kjøper det på vietnamesiske restauranter. Vanlig å drikke den til maten, men veldig god alene også, eller som dessert. Veldig koselig å sitte ned og drikke den, men det hadde vært så fint å kunne tatt den med seg også. Ingen som vet altså? :klø:
venus_ Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Kan du anbefale noen vietnamesiske restauranter i oslo?
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2009 Det ligger en del i wannabe-chinatown borte ved rockefeller og sentrum scene. Én ligger i samme bygg som rockefeller men motsatt side. Lille Saigon ligger opp gaten ved den butikken som minner om shangri-la på hjørnet vis a vis der det pleide å ligge en platebutikk. Så ligger det en i samme gate som lille saigon, bare lenger ned. Og en i calmeyers gate. Eller er det kanskje parallellgaten? (Er du ikke glad for å få veibeskrivelse av meg? ) Ellers vil jeg tippe (?) at de har det på de fleste asiatiske restauranter. Sånne små, autentiske shapper Det heter cà phê sữa đá, men kaffe med kondensert melk og isbiter er nok mer enn nok beskrivende
venus_ Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Hehe, veibeskrivelsen var bra nok til at jeg skjønner hvor du mener Den som ligger i/i nærheten av calmeyersgate, er det den som heter Han eller noe lignende? Jeg bor like i nærheten, så det her må prøves ut en dag Ingen av alle de stedene der du får ta med kaffen altså? Er en vietnamesisk i underetasjen her, Little Bamboo, jeg må sjekke om de har
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2009 Ja, Hai tror jeg den heter. Superkoselig Når du spør, så har ikke jeg spurt om man kan få med iskaffen, men bare gått ut i fra at man ikke kan.. Nå bor ikke jeg i gryta heller da, så det er lang vei for en kaffe. Hadde vært så greit om kaffebrenneriet el kunne fått opp øynene Men godt alternativ! Si i fra hva du finner ut!
Rosenrød Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Dette hørtes godt ut!! Noen som har peiling på om det finnes vietnamesisk mat i Stavanger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå