Gjest leken Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg trenger en partner i kveld..Men hvor finner jeg det? Leken
Hinata Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Er vel noen chatsider på nettet.. Eros chat for eksempel
Gjest aah! Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg trenger en partner i kveld..Men hvor finner jeg det? Leken' Her med meg!! .. men jeg har type da, er bare eeeekstra kåt for tiden!
Gjest leken Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 eros har jeg prøvd.. var ikke akuratt så mye der...sextreff også.. Jaja.. synd du hadde type... Noen andre tips?
Hinata Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 eros har jeg prøvd.. var ikke akuratt så mye der...sextreff også.. Jaja.. synd du hadde type... Noen andre tips? Chat.no da? Men er vel kvinners marked kan jeg tenke meg
Gjest leken Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Ja det er det som er problemet.. Nei jeg gir opp for i kveld.. har akuratt "rulla skinn" Å da roer det seg i noen timer.. Leken
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Kan godt komme hjem til meg. Er helt alene jeg også. PS, er kåt som f*** og har våt barbert mus, så vi kan få det gøy. Dessuten er jeg jo ganske pen, deilig og super sexy også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå