Gå til innhold

Pilegrimsvandring


Pjukset

Anbefalte innlegg

En av mine absolutte drømmer må være å gjennomføre denne vandringen, men jeg er usikker på om det blir for mye å gape over hvis jeg skal ta fullversjonen. Jeg ser for meg at jeg ønsker å reise alene, at dette er en opplevelse jeg vil ha på egenhånd (men har ikke bestemt meg).

Har noen tatt denne vandringen, hvilken årstid er best, hvor mye penger brukte dere, tok dere hele turen, og i hvor god helse må man være? Og var det en fin opplevelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Langsyne

Virker kjempe gøy. Har også veldig lyst til å gjøre det en dag! www.ryggsekk.com har jeg også lyst til, men tror du kan finne litt tips der ang å reise på egenhånd(?) Har dessverre ingen gode råd, men hørtes morsomt ut. Lykketil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karen_*

her kan du se masse bilder og her er kart over de forskjellige rutene.

Det går fint an å starte sin egen tur nærmere selve Santiago de Campostela, slik at man f.eks. går bare i 2 uker. Mange som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du se masse bilder og her er kart over de forskjellige rutene.

Det går fint an å starte sin egen tur nærmere selve Santiago de Campostela, slik at man f.eks. går bare i 2 uker. Mange som gjør det.

Ja jeg er klar over det, men mitt ønske er å gå hele marsjen :) Jeg vil gjerne høre fra noen som har tatt vandringen, om det så er 2 uker eller 2 mnd, og få høre om personlige erfaringer rundt det hele opplevelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er en bok som handler om en som har tatt pilgrimsferden. Masse nyttige tips.

Har selv planlagt å gå turen. Så jeg henger meg med på denne tråden i påvente av folks anbefalinger og historier fra egne turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...