Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 Bunad er fint i den forstand at det representerer geografisk tilhørighet og historie i fylket/regionen man kommer fra, så det er viktig. Ved offentlige anledninger som er i forbindelse med skole, kommune, fylke, stat og utenlandsbesøk kan bunad være fint! Og i bryllup på bondelandet. :-) Men i dåp, selskap og bryllup i byene blir det fryktelig usexy med bunad. Da er det kjekt med en drakt, skjørt, kjole eller annet designeraktig. Når jeg skal i familieselskap, så er sexy virkelig ikke looken jeg går for I høytidelige anledninger skal man generellt sett ikke kle seg så sexy, man skal kle seg med verdighet.
Pjukset Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Når jeg skal i familieselskap, så er sexy virkelig ikke looken jeg går for I høytidelige anledninger skal man generellt sett ikke kle seg så sexy, man skal kle seg med verdighet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Når jeg skal i familieselskap, så er sexy virkelig ikke looken jeg går for I høytidelige anledninger skal man generellt sett ikke kle seg så sexy, man skal kle seg med verdighet. Enig. Å kle seg sexy for onklene og fetrene sine er vel strengt tatt litt småekkelt
Gjest strykebrett Skrevet 2. mars 2009 #24 Skrevet 2. mars 2009 Når jeg skal i familieselskap, så er sexy virkelig ikke looken jeg går for I høytidelige anledninger skal man generellt sett ikke kle seg så sexy, man skal kle seg med verdighet. Akkurat det jeg tenkte å si Det er jo kjempestas med bunad, da vet man jo altid hva man skal ha på seg.
Gjest Shelob Skrevet 22. juli 2011 #25 Skrevet 22. juli 2011 Plukker opp denne jeg. Jeg satser på kjole i barndåp, men... er det upassende med bar rygg? Kjolen er halterneck, 50s stil, knelengde og med bar rygg ned til midt på ryggen. Tenkte å ha ballerinasko til. Kjolen er ikke tight, skjørtet er kjempevidt. Kjolen er snuppete og søt, men jeg lurer på om jeg blir litt naken med ryggen bar og utringningen som naturlig kommer med halternekken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå