Gå til innhold

mensen hver dag i en måned

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet det ikke er normalt, og bør forte meg til legen. Men er det noen som vet hva dette kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glad jeg er gutt sier jeg

Skrevet

Det kan være så mye. Og dermed blir det dumt å spekulere i alt det det muligens kan være. Det er bedre at du går til legen og får et skikkelig svar, etter at han eller hun har snakket med deg, sjekket karakteren på blødningene etc., istedet for at du får et svar her som gjør deg unødvendig oppskaket - eller beroliger deg så mye at du ikke oppsøker lege likevel.

Gjest lilletroll
Skrevet

Det har jeg også hatt nå...lenger faktisk....har blødd siden 27.mai......da fikk jeg satt inn spiral....noen fler med den erfaringen??

Skrevet

For noen år tilbake blødde jeg i flere uker. En vanlig mens som rett og slett ikke ville slutte.

Legen sa at det er helt normalt at kvinner et par ganger i livet får forstyrrelser i hormonbalansen, noe som blant annet kan føre til slike langvarige blødninger.

Ved hjelp av hormontabletter fikk jeg syklusen på rett kjøl igjen.

Men du bør absolutt gå til legen for å få sjekket ut at det ikke er andre - og kanskje mer alvorlige ting - som dette kan skyldes.

Skrevet
Det har jeg også hatt nå...lenger faktisk....har blødd siden 27.mai......da fikk jeg satt inn spiral....noen fler med den erfaringen??

Det opplevde jeg og med hormonspiralen. Blødde ett halvt år jeg, så hadde jeg opphold en måned så begynte det igjen. Og fortsatte i månedsvis. Måtte ta den ut da for da orket jeg ikke mer.

Så det ble en dyr prevansjon dette året, men effektiv ihvertfall for mye sex ble det ikke :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...