Gå til innhold

Sinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sint! Har vært sint lenge, dvs. i et par dager. Har lyst til å slå, slå til en vegg, ødelegge ting, har lyst til å skrike, men får ikke gjort det. Sitter bare her, svetten siler, og jeg drikker meg snart fra sans og samling. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg bli kvitt aggresjonen?

Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Gå ut i skogen å skrike, hyle og slå og sparke rundt deg :)

Skrevet
Gå ut i skogen å skrike, hyle og slå og sparke rundt deg :)

Det burde vel funke. Men tror det er best at jeg ikke går ut akkurat nå. Ikke så gøy å være i skolen om natta...

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Du har sikkert naboer så det er kanskje ikke bare å hyle der du sitter nå, men hva med hard musikk på ørene og hyle i en pute for å dempe lyden litt. Puter er også kjekke å slå på. Jeg vet i alle fall at for meg så funker det om jeg er sint. Ellers så funker det å slite seg ut i form av trening av noe slag.

Håper du får det ut da, er ikke noe kjekt å koke innvendig.

Gjest LanaLane
Skrevet

Sånn kan jeg og ha det, gjør sjelden noe med det, men en gang gikk det en liten faen igjennom meg og jeg slo ned et par tallerkener på kjøkkenet så de knustes.

har aldri følt meg så "bad" før, jeg er en veldig snill liten pike egentlig og vurderer alt jeg gjør før jeg gjør det.

Kjæresten min stiller noen gang opp og sier "slå meg så hardt du kan i magen" (han er ivrig kampsportdude med svart belte) og det hjelper faktisk :fnise:

ellers har jeg bestemt meg for å ha en punchingbag et sted når jeg kjøper meg leilighet en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...