Donpedro Skrevet 28. februar 2009 #21 Skrevet 28. februar 2009 Superharry, som tatt ut fra et bryllup i Miami Vice.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #22 Skrevet 28. februar 2009 ----- NOT my cup of tea! Selv om min mann er veltrent og høy ville jeg blitt trist hvis han stod i denne på toppen av kirkegulvet.......... Sorry sorry sorry.
Hårek Skrevet 28. februar 2009 #23 Skrevet 28. februar 2009 Niks, ikke bra. Ikke i virkeligheten, kan kanskje funke i en eventyr-forestilling eller en glam-hollywod produksjon eller noe.
Noli Skrevet 28. februar 2009 #24 Skrevet 28. februar 2009 Hadde min stilt opp i hvit dress er det mulig jeg hadde svart nei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå