Gjest ensmulebekymra Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er forferdelig slapp for tiden, og i går begynte jeg å merke at det kommer masse utflod ut nedentil... sånn at det renner, liksom. Jeg har ingen smerte eller kløe eller noe, har fast partner. Har litt mensenlignende smerter, men det er veldig diffust. Noen som har hatt det sånn?
Saeria Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Er det tyntflytende? Lukter det? Jeg hadde nemlig mye utflod som var tyntflytende, noen ganger gråhvitt, andre ganger helt som vann. Jeg hadde bakteriell vaginose. Ikke luktet jeg kjempemye sånn som enkelte gjør når de får BV, heller.
Gjest TS Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Er det tyntflytende? Lukter det? Jeg hadde nemlig mye utflod som var tyntflytende, noen ganger gråhvitt, andre ganger helt som vann. Jeg hadde bakteriell vaginose. Ikke luktet jeg kjempemye sånn som enkelte gjør når de får BV, heller. Det lukter ingenting og er tyntflytende. Ingen farge helle :S
Saeria Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Det kan være bakteriell vaginose. Jeg ville gått til legen, forklart situasjonen og hørt med h*n. Jeg gjorde det for min lege, og han skrev ut resept til meg på noen tabletter som ordnet alt der nede for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå