Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:yvonne:

Kom bare til å tenke på hvordan leker dere rundt omkring.

Jeg kan like det at sex også kan være gøy, ikke bare en fin stund mellom to personer.

Vi hadde en litt teit lek her en kveld. Lyset helt av (helt mørkt på rommet)

Startet med en tilfeldighet. Vi hadde kost en stund, snakket litt om overraskelser i sengen.

Så spratt han opp og var ute å hentet noe. Så ble lyset slått av.

Jeg skulle gjette hva han brukte på meg, i meg. Med lovnad om at det ikke ble brukt noe som ikke var bra.

Det ble ikke så mange tinger. Først var det en drue, den klarte jeg ikke å gjette. Så en agurk, den klarte jeg etter noen forsøk. ( Det var deilig med det kalde)

Det var ikke mer da. Det jeg vil fram til er at vi hadde det ganske så gøy.

Hva kan jeg bruke på en mann??? Om han skal gjette..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Maren
Skrevet

Rollespill er moro. Har ikke gjort det så ofte, men det er noe annet som en kan gjøre. Om en har tid.

Vi har liksom tatt partneren i å onanere. Sett på og blitt kåtet opp for så og gi seg til kjenne.

Det er faktisk en litt rar følelse og gjøre det. Men deilig.

Maren

Skrevet

Lena80

Hva med å sette på han øyebind og binde hendene hans fast, så skal han ved hjelp av munnen kjenne seg fram til kroppsdelen han er på ;)

Skrevet

Liker å lekeslåst, og starter gjerne en fight f.eks i sofaen, selv om jeg vet at jeg ikke har nubbis til å vinne. Taper så det synger, og gjør vel kanskje ikke alltid max motstand heller.

Er ikke spes ille det som "alltid" kommer etter litt lekeslåssing heller...;)

Skrevet

Vi spiller noen ganger klespoker, gjerne sammen med litt vin og kveldskos. Den som taper blir naken først, må onanere for den andre. Så havner vi sammen til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...