Gjest Tigerbamsen Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Hei, jeg har oppdaget at til tider kan penisen min bli veldig stor og den virker mye større enn hva den normalt måtte være. Det er som oftest når jeg ikke har hatt sex på noen uker. Nå snakker jeg om i avslappet stilling, kan den virke veldig diger og når jeg har sex blir den enda større. Men til tider kan den virke veldig liten (normal) og selv om jeg har sex så er den i passe størrelse. Jeg skjønner ikke hvorfor penisen ikke har en konstant størrelse. Er det normalt?
Gjest gjestkvinne Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei, jeg har oppdaget at til tider kan penisen min bli veldig stor og den virker mye større enn hva den normalt måtte være. Det er som oftest når jeg ikke har hatt sex på noen uker. Nå snakker jeg om i avslappet stilling, kan den virke veldig diger og når jeg har sex blir den enda større. Men til tider kan den virke veldig liten (normal) og selv om jeg har sex så er den i passe størrelse. Jeg skjønner ikke hvorfor penisen ikke har en konstant størrelse. Er det normalt? Mannen min er akkurat som deg ! Noen ganger virker han mye større og noen ganger syns jeg den er litt liten . Kjedelig . Vil jo ha den stor hver gang . Ikke liten . Da føler jeg også at han egentlig ikke har så lyst på meg og ikke er skikkelig tent .Selv om han får orgasme - så vokser den ikke i størrelse .Bruker kjenne det godt når den vokser litt rett før utløsning hmmm deilig ! Sån vil jeg ha det hver gang .Men etter fylte 30 og noe merker jeg forskjell på han .Kanskje han har fått dårligere blodsirkulasjon der nå .Er sjelden å få den skikkelig STOR og HARD nå .Kontra i begynnelsen av forholdet . Er han begynt å bli gammel eller mindre tent på meg enn i starten av forholdet . En kan jo lure av og til .Potensen fungerer alltid .Men er forskjell på størrelsen fra gang til gang .Er ikke mye en mann kan skjule for en kvinne ... he he
Legolars Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hei, jeg har oppdaget at til tider kan penisen min bli veldig stor og den virker mye større enn hva den normalt måtte være. Det er som oftest når jeg ikke har hatt sex på noen uker. Nå snakker jeg om i avslappet stilling, kan den virke veldig diger og når jeg har sex blir den enda større. Men til tider kan den virke veldig liten (normal) og selv om jeg har sex så er den i passe størrelse. Jeg skjønner ikke hvorfor penisen ikke har en konstant størrelse. Er det normalt? Har trukket mitt innlegg. Endret 9. mars 2009 av Legolars
Helen Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå