Gå til innhold

Filme vielsen?


Barbie

Anbefalte innlegg

Det gjorde vi,og det angrer vi ikke på.......

Har sikkert sett filmen 100 ganger... :-?

Vi ser så lykkelige og glade ut. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også filme vielsen. Min kjære tante skal filme den. Hun er utrolig flink så da får vi vielsen på film og kan se den om og om og om igen... :lol:

Men hadde hun ikke gjort så hadde vi nok ikke leid inn noen til å filme... synes det ble for dyrt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor mye koster det å leie en proff?

Og hva eksakt skal han gjøre? Bare filme vielsen, eller mer av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår proff tar 7000 for full pakke (hele dagen), men vi skal bare ha filming med to kameraer i kirken pluss at han lager musikkvideo.

Aner ikke hva det kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ingen dum ide. Så kan dere virkelig se hvor lykkelige dere var. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Vi skal ikke filme vielsen. Jeg for min del synes det virker litt harry... Sikkert koselig aa se i ettertid, men det er ikke helt vaar stil. (men saa har vi bare saavidt TV, da, og ikke noen videospiller.)

En saann film kommer neppe til aa klare aa fange opp det jeg har inni meg allikevel.

Men for all del, altsaa, jeg kommer ikke til aa loepe ut fra midtgangen og rive eventuelle filmende onkler overende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke tenkt å filme i kirken, men mannen til forloveren min filmet oss. Filmen er kjempekoselig å ha nå i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg inderlig til å se resultatet også, jeg,

regner med at jeg blir såpass oppslukt av øyeblikket at det vanskelig å få med seg noe særlig mer enn akkurat det som er nødvendig.

Derfor gleder jeg meg til å ha film i ettertid,

slik jeg gleder meg over filmer fra da barna var små......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dajeg skal gifte meg skal jeg ha en som er med og filmer hele dagen. Han skal ha 3000,- for hele dagen så jeg synes ikke det er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha filming, helt klart. Har fått en venn av oss med profft utstyr. I tillegg har vi noen som har fotografrollen i bryllupet. For oss er det viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til min kjæres forlover skal filme i kirken, og så håper vi at vi får låne dette kameraet utover kvelden så det kan bli filmet litt da også. Regner også med at tante har med videokamera, har lyst til å få filmet i alle fall noen av talene også. Kan godt tenke meg at alt går raskt unna denne dagen, sikkert koselig å kunne høre talene igjen senere og virkelig få med seg det som ble sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale folk å filme vielsen jeg, for det er virkelig hyggelig å se på i ettertid. Man får sett ting fra et litt annet perspektiv og får liksom med seg mer av selve seremonien. Når man er midt oppi det går alt så veldig fort...

Har sett det vi filmet fra bryllupet vårt mange ganger og det er så koselig så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal helt klart filme vielsen. Skal ha 2 stk i kirken slik at man er sikker på at man får med seg alt om noe skulle gå galt med det ene kameraet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en venn som filmet store deler av dagen - og også vielsen. Har kost oss masse med filmen i ettertid - ikke minst har jeg fått tid til å virkelig høre og fordøye den flotte talen til presten. Alle talene under middagen ble også filmet, og jeg gråter fortsatt hver gang jeg hører brudgommens tale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var flere som filmet oss i kirken. De forskjellige videoene skal vi få og det blir morro å se det "live", selv om jeg ikke er spesielt glad for å se meg selv på film....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess1

Ettersom dette er den eneste dagen jeg noensinne kommer til å være så flott og pyntet, så lar jeg meg bli filmet uten betenkeligheter (selv om jeg aldri har vært noe linselus..).det er jo ikke bare meg som skal bli filmet, men alle gjestene og ikke minst min flotte mann :D Så det er min bror som skal filme vielsen. Ettersom han filmer med digitalt videokamera, kan vi også få stillbilder hvis det dukker opp noen flotte scener :wink: Dette redigerer han i ettertid...gleder oss kjempemasse. Tenk hvor heldige vi er som får sett dette i ettertid, og vise det til barna våre..det hadde ikke generasjonene over oss mulighet til. Nei, grip sjansen og smil til kameraet! Dere kommer ikke til å angre!!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal filme vielsen og litt på middag og fest også. Det blir gjort av venner og kjente (og jeg tror bruden har lyst til å filme litt også utover kvelden!!!!), regner med at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...