liv Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 M hyler til og klyper beina sammen så fort jeg er borti tissen hans. Har vel vart i et par uker. Kan ikke se noe sår eller at han er rød. Noen forslag til hva det kan være?
tingeling Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Urinveisbetennelse? Ta en tur til legen :-)
liv Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 En skal ikke dra ned forhuden på små gutter så om den er trang vet jeg ikke. Det er sjelden at mindre gutter får UVI og vi tok crp i forbindelse med forkjølelse tidligere i uken men den var under 8 Ja får bestille legetime igjen.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Det KAN være veldig uskyldig. Da gutten min hadde det slik, var det så enkelt som at penis lå litt feil... jeg tror strengen på undersiden ble litt stram av hvordan den lå, og at det skapte smerter. Men han har også litt vondt hvis den blir "krøllet" sammen. Alt rettet seg når han fikk penis i rett stilling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå