Gå til innhold

Mascara med naturlig look

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg er på leting etter en (brun) mascara som gir en veldig naturlig look, altså som kun legger litt farge på vippene, uten å gi verken volum, lange vipper, curl eller noe som helst annet... Gjerne noe som pleier vippene også, men det er ikke et krav. Takker for tips :)

Gjest Deception
Skrevet

Clinique Naturally Glossy Mascara er fantastisk til det formålet, og fyller kravene dine. :strix:

Gjest Grafica
Skrevet

Ca hvor mye koster den i butikken? :happy: Får kjøpt den på Estetique og slike steder?

Gjest Deception
Skrevet

Du får den hos Esthetique, ja. Jeg husker ikke helt prisen (kjøpte den selv for ikke så lenge siden), men jeg mener den koster under 200 kroner, i hvertfall.

Skrevet

Det høres ut som du er ute etter å få litt farge på vippene og at du egentlig er ganske lys? I så fall kan jeg anbefale å ta permanent farge på vippene. Det er ikke så dyrt når du slipper å bruke mascara... ;-)

Gjest Grafica
Skrevet

Det er ikke til meg, det er til samboeren min :) (bursdagsgave) Han har ikke kjempelyse vipper, men ønsker seg bare littegranne mer farge på de i hverdagen. Men ser på sidene til det lokale spa-senteret at de bare skal ha 150kr for farging av vipper... Hmm! Det var ikke dumt det! Det er jo ca samme prisen man må ut med for en god mascara.

Skrevet

hvis det er til en mann ville jeg definitivt gått for farging. ;)

Gjest Grafica
Skrevet

Hehe han er ingen typisk mann ;) Sminke er ikke et ukjent begrep for ham, for å si det sånn

(ingen drag-queen altså!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...