Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 jeg kjøpte et sett med vaginavekter for mange år siden. De ser ut som porselen. Det går greit å bruke dem en stund, men så blir jeg våt, og de sklir ut. Er de nye vektene som er i salg nå bedre med tanke på dette? Eller er det noen som har et tips? Orker ikke å stadig gå og tørke meg inne for å trene med dem.
Gjest lullii Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Poenget med vaginavekter er at de ikke skal falle ut selv om du blir våt... Er i alle fall det jeg har "lært"... Har noen vekter jeg også, som går an å justere vekten på. Sklir de ut, er de for tunge, og jeg må trene mer med en lettere en stund, før jeg går over på en litt tungere... I følge bruksanvisningen står det også at munsklene automatisk skal trekke seg sammen og holde inne vekten, uavhengig av våthet... skjønner? Vel, ikke vet jeg hudre prosent... kanskje noen andre vet noe litt mer?
Gjest Gjest_baremeg_* Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg skulle gjerne trent skjedemusklene litt... Hva slags vekter/kuler bruker dere og kan dere anbefale noe? Takk!
Hinata Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Poenget med vaginavekter er at de ikke skal falle ut selv om du blir våt... Er i alle fall det jeg har "lært"... Har noen vekter jeg også, som går an å justere vekten på. Sklir de ut, er de for tunge, og jeg må trene mer med en lettere en stund, før jeg går over på en litt tungere... I følge bruksanvisningen står det også at munsklene automatisk skal trekke seg sammen og holde inne vekten, uavhengig av våthet... skjønner? Vel, ikke vet jeg hudre prosent... kanskje noen andre vet noe litt mer? Det samme tenkte jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå