Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 Har du oppdaget faktisk svindel fra bilverkstedet du bruker/brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 Det var ikke akuratt svindel da, heller en feil. Vi leverte inn 92-golfen vår for å fikse en ryki clutchwire. Fikk den tilbake uten Turteller, bensinmåler eller speedometer. Dro tilbake igjen, og de titta på det litt, men vi måtte komme tilbake uka etter for å fikse det siden de ikke hadde tid. Ettersom at det var DE som ødela det, syntes jeg de skulle tatt seg tid til å fikse det fort siden det ikke er så kult å kjøre uten å vite hvor fort du kjører eler hvor mye bensin du har igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 28. februar 2009 #3 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikk hjelp av NAF da jeg ville klage på feil prising på tjenesten. Her er litt fin info. Jeg er medlem i NAF og da kunne jeg ringe dem også. http://naf.no/no/Eie-Bil/Verkstedtjenester...kstedtjenester/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå