Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 hei, er 30 gjester, kakene jeg har er følgene. marsipankake, waleskringle, ostekake, oreokake, suksessterte, eplekake, er det ok? eller burde jeg lage flere? tenker på sjokoladekake, er det noen som har en god men enkel oppskrift?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei, synes dette høres bra ut mengdemessig (og høres veldig godt ut!). En annen ting er om det kommer barn i dåpen, da vil kanskje kakene være litt voksne, slik at en sjokoladekake nok faller i smak. Bare en tanke fra meg:)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Mengde kake høres veldig greit ut. Eg ville også ha laga ei kake som barn spiser, dersom det kommer barn i dåpen
Ferdigdatet Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Nå ble jeg sugen på kaker, gitt....... Det ser helt ok ut!
Gjest Eurodice Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 hei, er 30 gjester, kakene jeg har er følgene. marsipankake, waleskringle, ostekake, oreokake, suksessterte, eplekake, er det ok? eller burde jeg lage flere? tenker på sjokoladekake, er det noen som har en god men enkel oppskrift? Åi, skulle ønske jeg var gjest i dette selskapet ;-). Så mange gode kaker! Jeg sier som andre her, sjokoladekake er en sikker vinner hos barn. Skal se om jeg finner en passende oppskrift. Hva er oreokake?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 ts her, oreokaka er en oste/sjokolade kake med de oreokjeksene vetu.. er ikke jeg som lager så har ikke oppskrifta..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå