Gå til innhold

Babyalbum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått laget noe babyalbum enda til gutten min som er rett over året. Ikke har vi tatt supermye bilder heller, fanget øyeblikkene liksom...Uff syns det er litt synd. Får vel finne frem og fremkalle det vi har av bilder, off, de er jo bare små engang. Andre som har vært like trege eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Pussig at du sier det men jeg tenkte akkurat på det når jeg åpna forumet i dag. Kanskje jeg burde begynne nå.

Jeg har egentlig ganske mange fine bilder, men jeg er så treg til å få plukket ut å få de på papir.

Dessuten liker jeg ikke disse ferdiglagde albumene og har lyst til å lage i en perm selv, lettere å sette inn og ut der man vil og få det som man vil.

Har en plan, men det er bare det å få ut fingern også...hehe

Skrevet

Jeg har en på tre år og en som snart blir to år, og jeg fikk såvidt startet på en babybok til eldstemann. Har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har fulgt bedre opp. :sukk:

Men hvis vi tar oss sammen kan vi fortsatt klare å lage en liten bok. Selv om vi ikke har så mange bilder kan vi jo skrive ned hva som har hendt. Bedre enn ingenting. Også må vi ta masse bilder fra nå. :klemmer:

Gjest kaffedama
Skrevet

Det er ingen menneskerett å få et babyalbum! :ler: Jeg har ikke noe fra jeg var liten, og kan aldri tenke meg at barna mine får det heller. Jeg har fortsatt ikke laget bryllupsalbum og det er 7,5 år siden jeg gifta meg... :sjenert:

Skrevet

Tr her. Ja, skal vel klare å mekke sammen noe fint, er bare så lei meg, har ingen bilder fra da vi var på sykehuset og veldig lite fra du hun var nyfødt. Hva gjør man da liksom, har jo ingen minner å kikke tilbake på og ikke får han se det selv heller når han blir stor

Skrevet
Det er ingen menneskerett å få et babyalbum! :ler: Jeg har ikke noe fra jeg var liten, og kan aldri tenke meg at barna mine får det heller. Jeg har fortsatt ikke laget bryllupsalbum og det er 7,5 år siden jeg gifta meg... :sjenert:

Uff, syns det hørtes litt trist ut jeg å ikke ha noe babyalbum. Min mor har laget til meg, noe jeg syns er kjempekjekt å bla i

Skrevet

Kanskje noen i familien har tatt bilder av datteren din? :)

Skrevet

Har en babybok, men har vært VELDIG dårlig med å sette inn bilder. I min egen babybok fra jeg var liten står det datoer for når jeg sa mamma og pappa første gang og sånt...I Emmas bok står det:

Første gang jeg sa mamma: ca 7 måneder

Første tann: ca 3 måneder

Veldig mange cirka i boken... :sukk:

Skrevet
Har en babybok, men har vært VELDIG dårlig med å sette inn bilder. I min egen babybok fra jeg var liten står det datoer for når jeg sa mamma og pappa første gang og sånt...I Emmas bok står det:

Første gang jeg sa mamma: ca 7 måneder

Første tann: ca 3 måneder

Veldig mange cirka i boken... :sukk:

Var ikke det veldig tidlig? :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sønnen min fikk også sin første tann da han var 3 måneder. Det er tidlig, men normalt. Det største på problemet med 4 tenner i munnen når de er 4 måneder er at det er ikke noe godt å amme... kuttet ut ammingen da han var 6 måneder, da orket jeg ikke mer tygging på puppen

Skrevet

Jeg har heller ikke kommet så langt, og mine barn er 4, 5 og 7 år :fnise:

Så bare slapp av, ingen grunn til bekymring og dårlig samvittighet....

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke alle er like puslete med slike ting. Ikke ha dårlig samvittighet; barnet får andre goder fra deg som er like bra. Dårlig samvittighet er oppfunnet av kvinner. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, jeg slet også med dårlig samvittighet for dette.

En venninne satte imidlertid ting på plass da hun ble gravid med nr 2: i og med at jeg (hun) aldri fikk laget alle slike ting man blr med førstemann slipper jeg ihvertfall dårlig samvittighet for at det blir urettferdig :ler:

Dessuten er jo verden i endring - en digital fotoramme med 1000 bilder fra barndommen er kanskje mer vanlig enn et fotoalbum med 50 utvalgte når barna våre vokser til og blir store!

Men jeg kjenner et lite stikk fortsatt for at jeg aldri klarte det, må innrømme det :sjenert:

Skrevet

Jo, men det er vel vanlig...Emma har fått alle tennene sine nå og hun er ikke 2 år gammel enda! Det kanskje er tidlig, men nå slipper vi flere våkenetter med feber og sår munn...

Gjest kaffedama
Skrevet
Uff, syns det hørtes litt trist ut jeg å ikke ha noe babyalbum. Min mor har laget til meg, noe jeg syns er kjempekjekt å bla i

Folk er forskjellige! ;) Og ja, det hadde sikkert vært kjekt å ha et. Men det ødelegger ikke for livskvaliteten min å ikke ha det.. Jeg har aldri savna et slikt album.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...