Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har vært plaget med uiv siden jeg ble seksuelt aktiv. Har hat fast partner i 3 år nå, men alikevel er jeg plaget med uiv. Dusjer før sex og etter, og tisser før og etter, men alikevel får jeg det ofte. Av en eller annen grunn så virker det ut som om jeg får det lettere visst det har gått en stund mellom hver gang vi har sex. Noen som har noen råd om hvordan jeg kan unngå å få det?
Tinio Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 C-vitamin og appelsin juice kan være med å forebygge, og du kan også få kjøpt tranebærtabletter på apoteket. Og hold deg varm på føttene
Gjest Alabama Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hmmm... Jeg får det selv hvis jeg ikke tisser etter sex. Vil råde deg til å ta en tranebærkapsel etter sex, det har funket på meg, dersom vi har "rotet litt rundt" der nede, eller jeg har merket at noe er i gjære...
Pialill Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 tranebær jus skal funke og=) du kan og prøve å ungå de stillingene der penis "gnikker" mot åpningen til urinrøret. og sørg for at penis er helt rein! skift aldri hull uten å vaske godt eller å bytte kondom... viktig å sørge for at det kommer inn minst mulig fremmede bakterier inn i sjeden=) og som du sa at du gjode, utrolig viktig å tisse rett etter sex=)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Takk for svar . Skal prøve med tranebær, forhåpentligvis hjelper det. Blir så kvalm av antibiotikaen og ikke minst full i sopp etter en kur. Så hadde vært herlig å blitt kvitt dette problemet.
utlendingen Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Har kjøpt tranebærkapsler i utlandet, de burde kunne finnes i Norge også - på helsekostbutikker eller noe. Merket at jeg hadde god effekt av å makse dosen, og tilsvarende tranebærjus (dyrt) eller appelsinjus gjorde meg sur i magen og stinn, mens kapslene ikke merkes. Tisse er selvsagt et must. Må gjøre det hver gang, selv om det er veldig fristende å sovne i armene til sin kjære etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå