Gjest Vibratora Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Ønsker meg en ny vibrator. Har tidligere bare hatt en veldig rett, ordinær en, som nå er gått i stykker, og som jeg opplever som hard. Ønsker å teste ut g-punkt-stimulering - så den bør passe til det. Har vanlig massasjeapparat, og det er deilig, men må ha noe inni meg også... :-)
Hinata Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Har hørt at Stubby skal være bra. Jeg har Mini G-ormen, og den gjør nytte for seg den Men vibrasjonene på g-punktet er vel ikke det beste, men formen på den er bra.. Hvis du har lyst på mye vibrasjon på g-punktet kan kanskje denne være noe?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg vil anbefale en "rabbit" type. Jeg fikk selv anbefalt den av en venninne som sa at jeg bare "måtte" kjøpe den, jeg angrer ikke... Det er dritlett å komme tre ganger etter hverandre, eller fler... Tro meg, gutta liker også å se på når du kommer igjen og igjen og igjen og igjen... Jeg hadde også en sånn dildo som vibrerer litt, uten klitorisstimulator, det var noe dritt i forhold til rabbiten. :-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Hmm.. jeg har prøvd denne rabbit`n og forventet at jeg skulle få en mye bedre orgasme enn det jeg får når jeg bruker fingrene(orgasme fått ved hjelp av fingrene bruker som regel å være temmelig sinnsyke,hehe..) . Det viste seg at orgasmene var helt likestilte. Den eneste forskjellen var at orgasmen jeg fikk av rabbit`n var at jeg slapp og bruke mine egne fingre :gjeiper: jaja. kanskje jeg heller skal prøve et g-punkt-leketøy? er et spennende område som jeg har merket har stort potensiale;-) ! Skal kjøpe meg en slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå