Gjest strikke_guri Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei! jeg har lyst til å strikke ett par ull sokker (til voksen), men ønsker litt mer utfordringer med mønster og kanskje 2-3 farger. liker veldig godt typisk norsk bonde mønster. noen som vet om en oppskrift? trenger ikke være gratis, bare jeg får tak i rett oppskrift. kan også nevne at jeg ser etter oppskrift på ullgenser til barn (1-2år), også her er jeg ute etter typisk tradisjonell norsk strikke design. tusen takk for alle innspill
Gjest Pysepus Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Sandnes har to mønster som heter Klassikere (et til voksne og et til barn) - der kan jeg tenke meg at du finner det du leter etter
Gjest strikke_guri Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 TS her. Tusen takk pysepus! har vært inne på sandnes sine sider tidligere, men oppdaget ikke dette heftet. dette var akkurat det jeg var ute etter!
Kattugla Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Sjekk ut Garnstudio Denne linken går rett på norske oppskrifter, men de har veldig mye annet også og alle oppskriftene er gratis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå