Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Har tenkt at datteren min skal få hull i ørene. Hvor går man for å få gjort dette i Oslo sentrum, gjerne et sted med flere forskjellige øredobber som man kan velge mellom.
Sola^ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Har lest at det er best å gjere det på piercingstudio. Betre hygiene og meir peiling på kva dei holder på med. Sånn i motsetning til frisører med "pistol". På den andre sida så har jo ørten jenter/damer pierca seg hos frisør...kan ikkje sei eg har høyrt så voldsomt med skrekkhistorier... Har ikkje plass å anbefale.
Vulpes Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 PinPoint piercing!!! De er kjent for å være et av de beste piercingstudioene i Oslo. Der er det trygt å gå. De er ekstremt nøye med sterilisering og hygiene, og de som jobber der har lang erfaring med å stikke hull på folk. http://www.pinpoint-piercing.no/ Jeg vil råde deg til og ikke gå til frisør med henne. Jeg kjenner veldig mange, deriblant meg selv, som har slitt mye med frisørhullene sine i etterkant. Dessuten er risikoen for alvorlige komplikasjoner større, selv om den fortsatt er veldig liten. Nei, la frisører styre med hår, og piercingartister stikke hull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå