Gå til innhold

Har du faket orgasme med fast partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere faket orgasme med fast partner?

Leste nettopp en undersøkelse som viste at 5% av kvinner faker ALLE orgasmer sammen med partner!!!! Er ikke det ganske horribelt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere faket orgasme med fast partner?

Leste nettopp en undersøkelse som viste at 5% av kvinner faker ALLE orgasmer sammen med partner!!!! Er ikke det ganske horribelt?!

Ja, og jeg er mann...

Skrevet

hmm må vel indrømme at det har hendt.... men det er ikke noe som jeg har for vane å gjøre... gutten min pleier å få til de ekte sakene :lur:

Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet

Nei.

Hva er vitsen med det, lissom???

Therese

Skrevet

Ja, det har jeg.

Jeg er mester av faking, faker nesten alltid når jeg ikke kommer. Heldigvis er det sjeldent, jeg kommer lett og de fleste sexpartnerene mine har rangert fra veldig gode til helt suverene i senga.

MEN jeg har endt opp i to forhold med menn som ikke var så flinke (han ene kom jeg kun med når jeg jobbet enormt hardt for det selv!) og da ble det mye faking gitt. Og selvsagt også forsøk på opplæring, med blandet suksess. De varte ganske kort, litt pga sexen tror jeg. Man mister litt kåtheten og lysten etter hvert når de er kjipe i senga, selv den seksuelle kjemien som handler om alt annet enn orgasmen dør litt ut for min del. Kunne nok ikke faket meg gjennom et langvarig (evt livsvarig) forhold, jeg er for glad i god sex til det.

Er lett å komme i en vond fake-sirkel tror jeg! Man faker gjerne første gangen, da vil man jo alt skal være perfekt. Og tror at det skal ta seg opp, evt tenker man å lære han det etter hvert fordi man er så forelsket. Plutselig har man faket i tre måneder. I begynnelsen av forholdet tar man gjerne ikke opp hans svakheter i senga, og etter en tid så blir det for dumt å si at man har faket hele veien.

Heldigvis får de aller, aller fleste menn meg til å komme multiple ganger. Det er bare en ekstremt bisarr tilfeldighet at to av de store forelskelsene mine har vært menn som er ufattelig talentløse i senga.

Skrevet

Neeeh, ser ikke poenget med det. Kommer jeg, så kommer jeg. Kommer jeg ikke, så kommer jeg ikke ^^

Skrevet

Statistisk sett så faker 9 av 10 kvinner. Så det er en stor sjanse på at de som svarer nei lyver.

Skrevet

Det forekommer, men ytters sjelden.

Hvis jeg gjør det, så er det fordi jeg er trøtt og vil ha det "overstått", mens mannen min setter sin ære i at jeg skal ha det bra. Det har jeg jo også :yvonne:

Noen ganger føles det greit å si det som det er, andre ganger er det greiest med en liten "hvit fake".

Men siden det forekommer kanskje en gang i året eller mindre enn det, så ser jeg ikke på det som noe problem.

Hadde det vært stadig vekk, så hadde det vært et stort problem - da ville jeg heller ikke gjort det.

Skrevet

Aldri faket, aldri hatt behov for det... Jeg kommer.

Og den statistikken din, gjest, er det HVER GANG; eller har gjort det EN gang?

Skrevet
Og den statistikken din, gjest, er det HVER GANG; eller har gjort det EN gang?

Minst 1 gang

Skrevet

Statistikk er en teit greie, det vil aldri stemme for hele befolkningen, kun en bitteliten prosent :)

Skrevet

Men da blir det helt feil og si at Ni av TI kvinner gjør det, det høres ut som at de gjør det hver gang....

Jeg har gjort det null ganger, så da er jeg den ene da?

Skrevet
Men da blir det helt feil og si at Ni av TI kvinner gjør det, det høres ut som at de gjør det hver gang....

Jeg har gjort det null ganger, så da er jeg den ene da?

som sakt 9 av 10. Det vil si at 1 av 10 ikke gjør det. Og du er da den 1

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, selv om jeg har ligget og visst at jeg ikke kommer, og gjerne vil bli ferdig. Det kunne vært veldig praktisk i en del tilfeller, men har ikke gjort det allikevel. :) Har verken gjort det med fast partner eller ONS.

Jeg er 25 år, og har hatt 11 partnere.

Gjest billcat
Skrevet

Ja, har gjort det for å få avsluttet elendigheten..

Var yngre da, sammen med ei dame med issues.

Skrevet (endret)

Nei, aldri gjort det. Ser ikke helt poenget, da sambo vet hva som får meg til å komme, og kjenner "oppførselen" min, så ethvert forsøk på faking hadde vært teit, og utrolig lett å gjennomskue. Hvis jeg er sliten/ikke vil, så er det bare å si ifra ... Er vel ikke verre enn det? oO

Endret av Wind
Skrevet
Neeeh, ser ikke poenget med det. Kommer jeg, så kommer jeg. Kommer jeg ikke, så kommer jeg ikke ^^

Den innstillinga der liker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...