Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Vi inviterer til bryllup smoking mørk dress. Min kjole er lang m slep. Kan jeg ha åpne sko, eller bør jeg ha lukkede? Det ene virker nemlig helt bak mål for min del - så trenger deres hjelp til å finne ut om det er en "greie" som har kjørt seg fast i hodet mitt :0) HEEEELP ME!!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 http://www.vidars.no/Tips-7.aspx Her fant jeg mange tips for dresskode. :-)
Rampolina Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg synes jo at lukka sko er ok når som helst på året, men åpne bør brukes på vår/sommer/høst. Litt naturlig og liksom, litt ufyselig med snø på tærne...
Lilly-L Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Personlig synes jeg lukkede sko er penest dersom man skal ha en tradisjonell, lang brudekjole (med slep). Velger man utradisjonelle, evt. korte kjoler/sommerkjoler som brudekjole synes jeg det er helt ok med åpne sko.
Solstrålejenta Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 En annen ting jeg tenker på er at åpne sko faktisk er litt mer slitsomme å gå på i lengden enn lukkede sko, spesielt hvis man har høye hæler. Da tenker jeg på at tærne presser ut i front og at det begynner å klemme etterhvert som man kanskje hovner litt opp i foten, spesielt på varme sommerdager... Men det er min personlige erfaring... Så på en slik dag er det jo veldig greit å ha i bakhodet at man skal gå i de skoene hele dagen
Lyra Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tenker lukkede sko er best, hvertfall hvis du har strømpebukse eller stay-ups på deg. Jeg syns ikke det er noe pent med strømpekledde tær i åpne sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå