Gå til innhold

åpne eller lukkede sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi inviterer til bryllup smoking mørk dress.

Min kjole er lang m slep.

Kan jeg ha åpne sko, eller bør jeg ha lukkede?

Det ene virker nemlig helt bak mål for min del - så trenger deres hjelp til å finne ut om det er en "greie" som har kjørt seg fast i hodet mitt :0)

HEEEELP ME!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jo at lukka sko er ok når som helst på året, men åpne bør brukes på vår/sommer/høst.

Litt naturlig og liksom, litt ufyselig med snø på tærne...

Skrevet

Personlig synes jeg lukkede sko er penest dersom man skal ha en tradisjonell, lang brudekjole (med slep).

Velger man utradisjonelle, evt. korte kjoler/sommerkjoler som brudekjole synes jeg det er helt ok med åpne sko.

Skrevet

En annen ting jeg tenker på er at åpne sko faktisk er litt mer slitsomme å gå på i lengden enn lukkede sko, spesielt hvis man har høye hæler. Da tenker jeg på at tærne presser ut i front og at det begynner å klemme etterhvert som man kanskje hovner litt opp i foten, spesielt på varme sommerdager... Men det er min personlige erfaring... Så på en slik dag er det jo veldig greit å ha i bakhodet at man skal gå i de skoene hele dagen :)

Skrevet

Jeg tenker lukkede sko er best, hvertfall hvis du har strømpebukse eller stay-ups på deg. Jeg syns ikke det er noe pent med strømpekledde tær i åpne sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...