Gå til innhold

er det ingen kjangs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det ikke noe sansynlighet for at en 14år gammel jente kan vokse 12cm til`?

jeg er bare 156cm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du vokse 12 cm til? Mange vil synes du er heldig som er så lita.:)

Skrevet

Det er sannsynlig at du kommer til å vokse mer, men 12 cm er kanskje litt i overkant av hva som er sannsynlig. Synes du bør være fornøyd med høyden din jeg.

Skrevet

Du må nesten se på foreldrene dine hvor høye de er.

Jeg er 30 år og er 156 og det er ikke gøy, så jeg skjønner godt at du vil bli høyere. Når man er så lav og ikke er str small ellers så er klær veldig vanskelig f.eks.

Gjest Molly84
Skrevet

Hei. jeg er 168 cm. Var 155 cm når jeg var ca 13-14..

Tror at man ofte blir litt høyere enn sin mor, hvis man er jente. Et par cm, eller no..

Det er iallefall de fleste av mine venninner. Men jeg syns jo også du burde være veldig fornøyd med at du er liten, da. Mange som kommer til å misunne deg det :)

Skrevet

Man vokser vanligvis max 8-10 cm etter man har fått mensen, så om du husker hvor høy du var da du fikk den,(om du har fått den), kan dette være en pekepinn om hvor lang du blir.

Ellers, høyden kan man ikke gjøre så mye med, så det viktigste er å godta seg selv. :)

Skrevet

Jeg husker godt jeg ville bli høy som min bestevennine og var veldig opptatt av at jeg ikke kunne bli modell. Tidene er forandret, og man har mulighet til å bli modell feks som lav også. Selvom det ikke akkuratt var spørsmålet her da.. Du kommer nok til å vokse en del til, men veldig høy blir du nok ikke. Etter som tiden går og du får bedre selvtilitt, kommer du til å akseptere det på en helt annen måte(håper jeg) Noen er lave, andre er høye, fokuser på det du er fornøyd med og aksepter deg selv slik du er. Jeg endte på ca 162 cm, og nå synes jeg det er helt ok.( jeg er jo mye eldre enn deg da, og man er jo ofte usikker på utseende som tenåring) Håper du også klarer å akseptere høyden din ettervært også, jeg brukte mye unødvendig tid på å føle meg lite fin pga. høyden min, og det er synd. Det er flott å være lav og det er flott å være høy. Lykke til.

Skrevet

Jeg vokste i alle fall ca 10 cm fra jeg var 14 til jeg var ferdig utvokst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...