Gjest ts Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Han stod frem i kveld! Gratulerer! Flott at du tar steget ut og forteller om det! Flott mann!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Wow, viktig nyhet! Hyggelig nyhet vil jeg si da.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Hyggelig nyhet vil jeg si da. Ja, hvorfor ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Stod frem hvor? Men kjære deg Mysan , er du ikke oppdatert? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547549
Gjest Ludovie Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Stod frem hvor? kjendis.no, i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Han stod frem i kveld! Gratulerer! Flott at du tar steget ut og forteller om det! Flott mann! Sto ikke han frem for en tid siden(nylig) med sin nye kjæreste da?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror det er tull som har blitt dratt litt for langt. Flere enn antatt gikk rett på... Selv om jeg stadig lurer på hvorfor en så flott mann er singel.
Gjest Thee Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Sto ikke han frem for en tid siden(nylig) med sin nye kjæreste da? Har har vel vært skap-homo, og hatt dame® som skalkeskjul...
Gjest nja Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Og? Og han burde igrunnen vært bilil hvis han vil utvide sine jaktmarker. Å ikke ta hensyn til kjønn gir jo flere muligheter! Jeg prøvde å ikke ta hensyn til religion også, men da møtte jeg veggen. Mange religiøse virker litt hemma når det det kommer til sex. :gjeiper:
Gjest dalieo Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Så bra for han Det hadde jeg aldri trodd, ser på ham som en skikkelig ladies man, egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Han stod frem i kveld! Gratulerer! Flott at du tar steget ut og forteller om det! Flott mann! For en informativ tråd. Virkelig...nå har vi fått vite at en mann har sex med en annen mann. Ok, og hva så? Er det så viktig at det må publiseres uansett hvor du går på nett. Det står i de flesta aviser, og jamen er det en enkel sjel på Kg som er levende intresert i sladder og kjendiser. ikke viste jeg at det var n side på nett som tok for seg slikt sladder heller...før jeg kom hit inn. Endret 27. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Han stod frem i kveld! Gratulerer! Flott at du tar steget ut og forteller om det! Flott mann! For de fleste var dette kjent for mange år siden. Det har vert en offentlig "hemmelighet"
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #17 Skrevet 26. februar 2009 Som dame selv har jeg aldri forstått hva andre damer har sett i han.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #18 Skrevet 26. februar 2009 Det har jeg alltid trodd at han var også. Da jeg så ham i Se og Hør med diverse damer opp gjennom årene, passet det liksom ikke helt. Det skurret litt. Han passer ikke til en kvinne. Dessuten, mange menn i underholdningsbransjen er som kjent homofile. Men synd han kom ut av skapet så sent. Hva holdt ham tilbake da?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #19 Skrevet 26. februar 2009 Det har jeg alltid trodd at han var også. Da jeg så ham i Se og Hør med diverse damer opp gjennom årene, passet det liksom ikke helt. Det skurret litt. Han passer ikke til en kvinne. Dessuten, mange menn i underholdningsbransjen er som kjent homofile. Men synd han kom ut av skapet så sent. Hva holdt ham tilbake da? Det er vel ikke noe å gratulere for. Det er jo den letteste sak i verden å bli homofil, det er jo medfødt!
Gjest m Skrevet 26. februar 2009 #20 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skjønner absolutt ikke vitsen med å STÅ FREM, han kan vel leve sitt liv som han vil uten å måtte stå på en scene å fortelle om det. Jeg har aldri stått frem å fortalt at jeg egentlig ønsker å alltid ha to menn, men jeg må nok innse at jeg fort som f... må ut av skapet hvis jeg skal leve ut mitt ego. LOL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå