Gjest Kakeglad Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Eg har alltid bakt bare sånne "enkle" kaker, kaker eg veit eg får til. Men eg har veldig lyst å prøve meg på type Cacas-kake. Har vært inne på nettbutikken til Cacas og sett. Masse fint, og sikkert like masse godt... Da lurer eg på. Kva trenger eg av utstyr for å lage cacas-kake? Og kvar er det billigast å handle Cacas?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Billigst Wilton-utstyr faar du paa eBay.
Fruktvand Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Det er vel spørs hvordan kake du skal lage. Men jeg har lagd endel muffins med de søte muffinsformene til cacas og lagd glasurer med de sterke fargene. Liten vanskelighetsgrad. Men det er ganske mye forskjellig i brosjyrene jeg fikk.. blir sulten med tanken.. Jeg har handlet på Jernia, der har de et godt utvalg av cacas. Men er nok billigere på ebay som har tilsvarendes amerikanske produkter..
Gjest Kakeglad Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Men kva utstyr er lurt å handle da? altså utstyr en "må ha" for å klare å pynte kaka fint. Tenker på kake a la Ole Brum f.eks... Bortsett fra form da selvfølgelig
Idnar Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Da kjøper du ole brum formen også ville jeg ha kjøpt en palettkniv og noen tipper og farger Jeg vil anbefale deg å gå innom coop obs, jernia, traktøren eller lignende butikker å se litt på utvalget der! Der kan du få fatt i det meste til en rimeligere penge enn på cacas Der kan du også kjøpr enkle tipper, så slipper du å kjøpe et sånnt sett til aldri så mye penger! For tips og inspirasjon vil jeg anbefale deg å ta en titt innom festkaker.no. Der er det mange flinke som gjerne svarer deg på det du lurer på og kommer med gode tips! Og ikke mist motet hvis du ikke klarer det på de første forsøkene, de aller fleste må øve seg litt for å få et bra resultat.. Det er jo kjempegøy å prøve seg frem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå