Gjest never Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 er det noen jenter som meg der ute som aldri får orgasme? jeg kommer til et punkt hvor jeg kjenner at jeg er så utrolig nær en "utløsning", men jeg får det aldri til. vet ikke hvorfor, prøver alle slags tips og har en frustrert mann som gjør sitt beste. har tenkt at jeg er redd for å tisse på meg, men vi har jo gjort det i dusjen mange ganger og der er jeg helt avslappet. hmmmm... sex er jo deilig likevel og jeg blir helt skjelven og "utamegsjelv", men hadde vært ålreit å oppleve det andre sier er så fantastisk. men det man ikke har savner man kanskje ikke...eler kanskje jeg har så svake at de ikke oppleves like forløsende...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 er det noen jenter som meg der ute som aldri får orgasme? jeg kommer til et punkt hvor jeg kjenner at jeg er så utrolig nær en "utløsning", men jeg får det aldri til. vet ikke hvorfor, prøver alle slags tips og har en frustrert mann som gjør sitt beste. har tenkt at jeg er redd for å tisse på meg, men vi har jo gjort det i dusjen mange ganger og der er jeg helt avslappet. hmmmm... sex er jo deilig likevel og jeg blir helt skjelven og "utamegsjelv", men hadde vært ålreit å oppleve det andre sier er så fantastisk. men det man ikke har savner man kanskje ikke...eler kanskje jeg har så svake at de ikke oppleves like forløsende... Du må først prøve å få det til selv på egenhånd .Får man orgasme under onani - er det ettepå lett å kopiere teknikkene sammens med en partner senere . Du får øve alene på egenhånd til du får til . Har du levd hele ditt tenåringsliv og som ung voksen uten å onanere og ha orgasmer - så er det ikke rart du i dag sliter . De fleste jenter jeg kjenner onanerer akkurat som gutter og har masse orgasmer på egenhånd - før de senere finner seg kjærester osv . Er vell det som er det mest vanlige og normale . Du mangler denne erfaringen - så du får ta den igjen ved å nå da begynne å stimulere deg selv til du får orgasme . Du får til det du virkelig vil ... Når man er vant til å få orgasmer - er det jo selvsagt mye lettere .Enn for de somm ikke er vant til det .
lovenemo Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Orgasmekrem? http://www.kondomeriet.no/?did=9758387
cypress Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg var langt oppe i 20-årene (ca 25) før jeg fikk min første orgasme, og det er faktisk først med min nåværende kjæreste at jeg får det regelmessig. Husker utrolig godt den frustrasjonen, selv om sex uten orgasme jo også var godt. Men jeg kan i hvert fall si, at om du ikke er helt sikker på om du har hatt orgasme, så har du garantert IKKE det - for det merker du!! Vet ikke om du trenger flere tips, men: Det jeg fant ut at funket for meg var å knipe knipe knipe - i tillegg til stimulering av klitoris selvsagt!! Noen ganger knep jeg rompa og alt, og spant musklene i lårene også hvis det gikk litt tid. Etter hvert som jeg "lærte meg" det, trengte jeg ikke knipe så fælt mer, selv om jeg fortsatt gjør det innimellom, jeg kommer fortere da. Lykke til!!!!
lille_mei Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 trenger kanskje også litt tips så: *mine innlegg*
Blakken Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Denne følelsen av at du tisser deg ut er det mange som har men er ikke farlig.. den tar tid å venne seg til men du må tørre og ha fokus.. Det er mulig det blir litt søl om du er av den sorten men det er ikke farlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå