Gå til innhold

Kalamaki, Kreta


Gjest Gjest_Helene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helene_*

Hei!

Etter flere år med backpacking og storbyferier, skal jeg sammen med min samboer på en ukes charter til Kalamaki, Kreta. Har søkt litt rundt på nettet, men finner lite om selve Kalamaki. Det er kort vei til Chania, men jeg lurer rett og slett på restaurantutvalget og mulighetene for å handle enkle matvarer i seve Kalamaki. Vi kommer på en litt ukurant tid, og det hadde vært deilig å få handlet inn litt småtteri (vann, øl, frokost +++), uten å måtte inn til Chania.

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i området i fjor sommer, ikke selve kalamaki men bare et par km unna. Det er godt utvalg av rastauranter, og kort vei til små supermarkeder nesten uansett hvor du befinner deg. Garanterer at dere ikke må inn til Vania!

Kalamaki er såpass nært Chania at det ikke er lange vegen med taxi eller buss til større butikker (eks. Carrefour) i og med at de ligger i utkanten av byen. Det er forresten god bussforbindelse inn til Chania også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kalamaki!

Jeg var i kalamaki for tre år siden. Det er ikke overfyllt med restauranter, men det er nok av dem. Bare gå langs veien så ser du en! Det finnes også tre butikker der og et bakeri. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...