Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 ..etter at du begynte på p-spøyte? Jeg begynte på den for to uker siden, og mørk utflod og småblødninger kommer og går. Blir værre ved samleie.. :x Vet dette kan vedvare en god stund, men det kunne vært greit å høre om din erfaring? Har også noe som ligner på mensensmerter noen ganger, men smertene sitter på en måte litt lenger ned. Har også gått opp nesten to kilo på disse to ukene. Håper det bare blir en moderat vektøkning. Er slank fra før, så det er ikke så farlig med et par kilo, men vil jo ikke gå opp 10 kg eller noe. Er det virkelig noen som går opp så mye?
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Unskyld, ser at innlegget kom flere ganger..
Loco Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 Jeg vil ikke skremme deg, men jeg blødde hver dag i 9 måneder... Etter de 3 sprøytene ville jeg ikke prøve lenger for å se om det stabiliserte seg. Var ikke mye blod som kom, men når det aldri stopper opp så er det slitsomt! Blødde også etter samleie, og kunne gå hele dagen uten å blø men så begynte det igjen på kvelden. Jeg kjenner andre på p-sprøyte som aldri blør, og jeg tror det er vanlig å blø mye de første ukene. Se det an de første månedene, før neste sprøyte bør det ha stabilisert seg. Jeg la ikke på meg, men om det er en vanlig bivirkning så er det neppe mer enn 2-3 kg. Hold deg til ditt vanlige kosthold, så bør det gå greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå