Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #21 Skrevet 3. mars 2009 Oppførselen til de tvillingene er noe for seg selv. Snakk om glasurgenerasjon som har fått absolutt null av oppdragelse. Jeg lurer på hva foreldrene tenker når de ser på dette. Det finnes liksom grenser for vulgær, spjåkete og idiotisk oppførsel, skulle man tro... Jeg er sikker på at dersom man drar av ti lag sminke og bleket extensions og napper kjærlighetene ut av munnene deres, får man to usikre jenter med overdimensjonerte neser. Men det skumle er at de har vokst opp i et samfunn hvor det er HELT OK å oppføre seg sånn... Ikke nok med det, de blir faktisk sett opp til. De har nok av søstre som flyr rundt i syden og gjør det samme, som i sin tur gir norske jenter de aller verst tenkelige rykter. Ikke helt ok oppførsel som blir sett opp til slik jeg ser det..Mange i denne tråden reagerer jo nettop på tvillingenes oppførsel og synes det er flaut å se på. Og når det gjelder norske jenter i syden, så tror jeg ikke norske gutter på samme alder er så mye bedre norges-representanter når de drar på gutteturer.
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #22 Skrevet 4. mars 2009 Folka i Charterferber gjør meg flau av å være norsk.
Gjest MåneSkygge Skrevet 18. mars 2009 #23 Skrevet 18. mars 2009 Blir så dumt når tvillingene prøver å etterligne Paris og Nicole. Tragiske jenter.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #24 Skrevet 18. mars 2009 Ikke helt ok oppførsel som blir sett opp til slik jeg ser det..Mange i denne tråden reagerer jo nettop på tvillingenes oppførsel og synes det er flaut å se på. Og når det gjelder norske jenter i syden, så tror jeg ikke norske gutter på samme alder er så mye bedre norges-representanter når de drar på gutteturer. Jamen her er vi jo stort sett voksne folk! De som ser opp til sånne bimboer er fjortisene!!! Ungdomsskolejenter! Det er ille synes jeg. Og etter å ha sett på bimboene på Charterfeber så svitsjer de over til Paradise Hotel hvor det også er en bimbo eller to. Hvor det bare handler om å manipulere og finne noen å dele seng med. Hvordan blir jenter i alder 13-16 år når de vokser opp når de er vant med å bli foret med dårlig moral og dårlige forbilder. Fy fader for en oppgave vi foreldre har!!!
Blåbæret Skrevet 18. mars 2009 #26 Skrevet 18. mars 2009 Hilde er jo kjempe morsom Ellers synes jeg at resten av gjengen egentlig er veldig irriterende, men jeg må se på det
Sol79 Skrevet 18. mars 2009 #27 Skrevet 18. mars 2009 Svein har vært veldig lite med denne sesongen, men det gjør i grunn ikke så veldig mye. Hilde, Nancy og Lisbeth er de kuleste.
Mischa Skrevet 19. mars 2009 #28 Skrevet 19. mars 2009 Svein har vært veldig lite med denne sesongen, men det gjør i grunn ikke så veldig mye. Hilde, Nancy og Lisbeth er de kuleste. Lisbeth er søt og Hilde er jo alltid blid
Drua Skrevet 19. mars 2009 #29 Skrevet 19. mars 2009 Svein har vært veldig lite med denne sesongen, men det gjør i grunn ikke så veldig mye. Hilde, Nancy og Lisbeth er de kuleste. Heelt enig Jeg hadde vært så flau hvis jeg var moren til tvillingene, de er jo helt blåst!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #30 Skrevet 16. april 2009 http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2677159.ece Charterfeber deltagerene i full kranglel.. Denne gangen gar krangelen mellom Lisbeth og Nacy og Sebastian fra guttegjengen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå