Gå til innhold

Folka i Cherterfeber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jammen meg mye rare folk med i år.

Det borettslaget virker jo helt på bærtur. tuller de, elelr er de sånn, eller er de en vernet boenhet?

Og de tvillingene kan da umulig være slik i virkeligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir halvgal av å se på de tvillingene, hadde vært flau over å kjenne dem hvis det hadde vært tilfellet....

Skrevet
Det er jammen meg mye rare folk med i år.

Det borettslaget virker jo helt på bærtur. tuller de, elelr er de sånn, eller er de en vernet boenhet?

:fnise:

Jeg blir flau på alle deltagernes vegne men klarer ikke la vær å se på. Dette er virkelig underholdning.

Hvor finnes disse raringene, blir man sånn av å bo i drabantbyer? ER det smittsomt, blir man enda mer lavpannet av å omgås slike? :fnise:

Skrevet
Jeg blir halvgal av å se på de tvillingene, hadde vært flau over å kjenne dem hvis det hadde vært tilfellet....

Jeg blir så flau av å se de tvillingene! Er det mulig å være så teit? Så ikke hele Charterfeber i går, men i en sekvens skulle de surfe, men det endte opp med smøring på ryggen, og til sist ble de kasta i sjøen av mannfolka. Tror de karene syns tvillingene var kjempedumme :gjeiper:

Gjest Gjest_amandine_*
Skrevet
:fnise:

Jeg blir flau på alle deltagernes vegne men klarer ikke la vær å se på. Dette er virkelig underholdning.

Hvor finnes disse raringene, blir man sånn av å bo i drabantbyer? ER det smittsomt, blir man enda mer lavpannet av å omgås slike? :fnise:

Hvis man blir slik av å bo i drabantbyer, så er jeg glad jeg ikke bor slik :ler:
Skrevet

Min venninne har gått på ungdomsskolen med tvillingene, og de gjør seg visst ikke til på tv, for å si det sånn.

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg blir seriøst flau av å se på folka der. Fatter ikke at det er mulig å oppføre seg sånn.

I år er det tvillingene og Svein jeg får helt vondt av :sjokkert:

Skrevet

får ikke lov av kjæresten å se det mer når vi er sammen, han blir altfor flau.

Men er ganske enig, i år har de virkelig bunnskrapt deltakere.

Det paret med sønnen og svigerdattera, uansett når jeg har sett dem omtrent har de stått med en røyk i handa.

De tvillingene blir jeg forferdelig pinlig berørt av også..

Men den verste i følge min kjæreste, er visst Siggen.

Skrevet

Nei, man blir ikke sånn av å bo i Porsgrunn.

Heldigvis....

Skrevet
får ikke lov av kjæresten å se det mer når vi er sammen, han blir altfor flau.

Men er ganske enig, i år har de virkelig bunnskrapt deltakere.

Det paret med sønnen og svigerdattera, uansett når jeg har sett dem omtrent har de stått med en røyk i handa.

De tvillingene blir jeg forferdelig pinlig berørt av også..

Men den verste i følge min kjæreste, er visst Siggen.

Det er litt snodig det at ingen ser på Charterfeber fordi det er så trash, men alle har en mening om de forskjellige folkene, jfr, din kjæreste. :geiper:

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Det er litt snodig det at ingen ser på Charterfeber fordi det er så trash, men alle har en mening om de forskjellige folkene, jfr, din kjæreste. :geiper:

Jeg ser det jeg, selv om jeg får fnatt av deltakerne hver gang. Er jo det som er moro med det, å se på at folk dummer seg ut :sjenert:

Skrevet
Jeg ser det jeg, selv om jeg får fnatt av deltakerne hver gang. Er jo det som er moro med det, å se på at folk dummer seg ut :sjenert:

Jeg som er gjesten over.

Jeg elsker Charterfeber, men jeg blir alltid hetsa for at jeg ser på det.

Hvorfor skulle jeg egentlig nekte for det?

Skrevet

Jo, jeg liker jo å se det og da ser han det jo sammen med meg.. Men denne tirsdagen var det no-go.

Liker egentlig bingodamene ganske godt jeg :) Og Hilde selvfølgelig. Men i år ble det litt mye for min smak, nok med en halv episode.

Skrevet

Tvillingene er seg selv de :gjeiper: ingen faking for kameraene der i gården!

Gjest Gjest
Skrevet
Tvillingene er seg selv de :gjeiper: ingen faking for kameraene der i gården!

Sitter her og ser på dem nå, og blir en smule flau på deres vegne. Veeeldig tydelig at de prøver å etterligne Paris & Nicole i "Simple Life" synes jeg da...uff.. :fnise:

Skrevet

når de tvillingene blir eldre kommer de til å bli super flaue over seg selv. at det går an å være så blonde, billige, de er direkte stygge. og de tror tydeligvis at de er hot stuff haha XD tykt lag med brun krem, høylytte omg, slitsomt..

Skrevet
når de tvillingene blir eldre kommer de til å bli super flaue over seg selv. at det går an å være så blonde, billige, de er direkte stygge. og de tror tydeligvis at de er hot stuff haha XD tykt lag med brun krem, høylytte omg, slitsomt..

stakkars han fyren som ble tvunget til å spandere champagne til dem. uffda...

Skrevet

Jeg har sett reklamene for den, og det holder. Jeg får helt vondt i magen når jeg har "sveipet" innom programmet. Jeg synes det nesten kan karakteriseres som en moderne versjon av "freak-circus". Og det er betenkelig at TV3 så kynisk bruker folk som tydeligvis burde vært beskyttet mot seg selv.

Frykter dessverre at det er ganske mange av dem her i landet, og at det er derfor FrP er så store... :filer:

Skrevet

det er en slitsom reality serie, har ikke klart å se en hel episode. holder egentlig med reklamene ja

Gjest Gjest
Skrevet

Oppførselen til de tvillingene er noe for seg selv. Snakk om glasurgenerasjon som har fått absolutt null av oppdragelse. Jeg lurer på hva foreldrene tenker når de ser på dette. Det finnes liksom grenser for vulgær, spjåkete og idiotisk oppførsel, skulle man tro... Jeg er sikker på at dersom man drar av ti lag sminke og bleket extensions og napper kjærlighetene ut av munnene deres, får man to usikre jenter med overdimensjonerte neser.

Men det skumle er at de har vokst opp i et samfunn hvor det er HELT OK å oppføre seg sånn... Ikke nok med det, de blir faktisk sett opp til. De har nok av søstre som flyr rundt i syden og gjør det samme, som i sin tur gir norske jenter de aller verst tenkelige rykter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...