dextrin Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hei! Jeg kjøpte tiara på ebay til 80 kr, den var nydelig!! Kjempefornøyd men den var litt stor.. Til dere som har kjøpt tiara på ebay, hvordan gjorde dere det med størrelser? Evt. hvilke?
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Ville svare deg uansett om ikke eg skal ha tiara. Eg jobber som frisør og ser mange som tror dem har for stor tiara.(for bred altså) Men du får tenke på kosn håret ditt skal fikses....skal du tuppere røttene, sette det opp(eller halveis opp) så blir det litt bredere en når du har håret flatt ned og prøver på tiaran. kosn syns du den er for stor a?
dextrin Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Tusen takk for svar! Det hadde jeg ikke tenkt på... den er nok litt brei ja... Den kan bøyes litt, men var redd den skulle bli ødelagt eller løsne.. Men da er det mulig den passer, skal høre med frisøren når jeg skal ha prøvetimen...
Neytiri Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Tusen takk for svar! Det hadde jeg ikke tenkt på... den er nok litt brei ja... Den kan bøyes litt, men var redd den skulle bli ødelagt eller løsne.. Men da er det mulig den passer, skal høre med frisøren når jeg skal ha prøvetimen... Ja tenkte meg det, nei da det går sikkert fint! har den kammer eller sånne hull på hver ende? De med hull går an å sy in i håret, ikke noe problem. De med kammene fester seg ganske godt, pluss at man bruker spenner for at den ikke beveger seg! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå