Gå til innhold

Ble dumpet etter 6mnd


Gjest Dumpet

Anbefalte innlegg

Hei

Som tittelen sier har jeg nettopp blitt dumpet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det skjedde i går natt hos henne. Jeg har aldri blitt mer overrasket før og hadde ALDRI forventet dette. Det kom like sjokkerende på meg som om jeg skulle blitt påkjørt av en bil på månen.

Vi har aldri hatt noe problem tidligere og har kunne være oss selv sammen og snakket om alt. Jeg har vært der for hun når hun har hatt problemer med venninnene sine. Jeg er kjempegodt likt av venninne hennes.

Alle jeg har snakket med er like sjokkert som meg, alle har syntes vi har vært så søte sammen og alltid hatt et smil om munnen der vi går hånd i hånd. Fra første kvelden vi møttes har vi kommet ekstremt godt overens.

Men plutselig fikk jeg denne frasen da vi la oss: "Jeg tror ikke vi kan være sammen lengre"....

Det jeg synes er rart er at dette skjedde en dag etter jeg hentet hun på flyplassen da hun hadde vært på en klassetur i 4 dager. Forklaringen hennes er at hun ikke føler det samme som i starten lengre og merket det på turen da..

Personlig har jeg ikke fått sove siden bruddet. Matlysten er helt vekke og jeg har bare lyst å slenge meg utfor en høy kant...

Jeg er 22 år gammel og hun er 21

Mitt spørsmål blir da

1. Hvordan skal jeg forholde meg videre til henne?

2. Kan hun ha hatt det så gøy på turen uten meg at hun plutselig ville være singel igjen?

3. Hvordan kan det være slutt på dagen?

4. Hun har jo kjempelyst å være venner videre, men jeg vet at hvis ser hun med en annen gutt kommer jeg til å bli gal.(Jeg er til vanlig verdens snilleste gutt)

5. Vi har avtalt at jeg skal komme bort til hun til helgen og prate ut..

6. Er det noe håp i slike tilfeller som dette at man kommer tilbake sammen etter en liten "pause" fra hverandre??

7. Vi har jo mange fellesbekjente og kommer jo til å treffes på byn og sånn og jeg er litt engstelig for hvordan jeg vil takle dette.. Ønsker ikke å si noe stygt til hun, men vi begge har tendenser til å bli litt overstadig beruset når vi drikker.. Og da kommer jo følelsene i 110km/t ut av systemet...

Hun er den første jenten jeg har skikkelig falt for og jeg elsker hun av hele mitt hjerte. Jeg gråter aldri! Ikke i begravelser, ikke til filmer, aldri, men siden hun slo opp har jeg ikke hatt et tørt øye...

Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan du har det, og det er ikke godt. Men det første du skal vite er at livet går videre! Og du vil få det bra igjen, selv om du ikke helt klarer å se eller skjønne det akkurat nå.

1. Min erfaring er at dersom du fortsetter å ha kontakt med henne vil dette gjøre det verre for deg å komme over henne og komme det videre i livet ditt. Prøv å ikke ha kontakt med henne, vær sammen med venner og prøv å gjøre morsomme ting.

2. Det kan være tilfelle, men det er det bare hun som vet.

3. Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, men hun har faktisk makt til å gjøre det slutt med deg på sekundet - akkurat som du har den samme makten. Vi kan kun bestemme over oss selv og vårt eget liv, og har (dessverre?) ikke makt til å bestemme hva andre skal føle eller hva som er best for dem.

4. Det kan godt være at du klarer å være venner med henne, men da må du først komme over henne. Dette betyr at du må klare å se på henne som bare en venn, og ikke en potensiell kjæreste. Gi deg selv tid til å komme over henne, og så kan dere se om vennskap er noe for dere.

5. At dere får pratet ut kan være veldig lurt. Det kan være greit for deg å få svar på spørsmål som du lurer på, slik at du ikke trenger å lure på dem mer.

6. Av erfaring - ja, det kan være at man blir sammen igjen etter slike pauser. Dessverre var det i mitt tilfelle kun en forlenging av det uungåelig. Jeg skulle heller ønske vi ikke hadde blitt sammen igjen, fremfor at vi var sammen et par år og så ble det slutt igjen.

7. Nettopp derfor kan det være lurt at dere får snakket ut, at du kan få en forståelse for hvorfor hun ikke vil være sammen med deg mer. Samtidig anbefaler jeg deg å ikke ha kontakt med henne etter dette, slik at du får kommet deg videre.

Den første kjærligheten er spesielt vanskelig. Kanskje særlig fordi man har illusjonene om at dette skal vare for alltid, man har kanskje ikke vært bort i at kjærligheten faktisk kan ta slutt. Men tro meg - du kommer deg gjennom det! Jeg har et forhold på 5 år bak meg, med et par pauser, og jeg var knust da det ble slutt. Nå, to år senere, har jeg en samboer som er helt fantastisk og jeg kunne ikke ønsket meg noe annet. Dersom det ikke hadde blitt slutt med meg og eksen, hadde jeg aldri møtt en så fantastisk mann som jeg passer så godt sammen med.

Håper dette var til hjelp, lykke til videre! Husk - når du er så lang nede kan det kun bli bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*

Jeg har et råd.

Si inni hode ditt hver dag: "Jeg trenger henne ikke, NEXT!"

Jeg har blitt dumpet et par ganger, så jeg har erfaring med dette :). Er ikke vits å bruke mer energi på en jente som ikke vil ha deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...