Gjest Gjest_Silke_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er det noen som har erfaring med å ta silikon når en har strekkmerker på brystene? Har sett en som hadde det og strekkmerkene ble mye mindre synlige da de ble "fylt opp"... Bare jeg tar en push up på så er de nærmest usynlige.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Henger meg på denne jeg, for det har nemlig jeg også lurt på leeenge! Men ifølge min logikk må det da være en forbedring..? For som du sier, push up hjelper jo! Og jeg har uansett for mye hud i forhold til innhold, så tviler på at det hadde blitt verre vertfall. Men uff, skummelt å putte silikon inn i kroppen:S Har egentlig ikke lyst, men hater strekkmerkene mine:/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå