Gå til innhold

Silikon


Gjest Gjest_Silke_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Silke_*
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ta silikon når en har strekkmerker på brystene? Har sett en som hadde det og strekkmerkene ble mye mindre synlige da de ble "fylt opp"...

Bare jeg tar en push up på så er de nærmest usynlige.

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Henger meg på denne jeg, for det har nemlig jeg også lurt på leeenge!

Men ifølge min logikk må det da være en forbedring..?

For som du sier, push up hjelper jo! Og jeg har uansett for mye hud i forhold til innhold, så tviler på at det hadde blitt verre vertfall.

Men uff, skummelt å putte silikon inn i kroppen:S Har egentlig ikke lyst, men hater strekkmerkene mine:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...