Lizz84 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 I kveld skulle jeg ut å spiste tapas med to gode venninner. Vi hadde gledet oss skikkelig til å gå ut å kose oss! Men det blei ikke helt slik vi hadde tenkt. Det startet med at de ikke hadde halvparten av tapasene i menyen, og første rett var kald, den skulle vært varm og da vi sendte den ut ble den varmet i mikro'n(!), det fortsatte med rå scampi, smakløse blåskjell og dvassen sjampingong. Dette var ikke tapas! Og servitøren stakker fløy ut og inn til "kokken" men rettene vi klaga på. Han viste jo ingenting om hva han serverte, elller hvordan det skulle se ut og kom bare med noe momling om at han ikke viste. Lite hyggelig måltid, var ikke mett men kvalm når vi hadde forsøkt å pirke litt i maten. Bare ett tips, styr unna! Noen som har andre erfaringer? Jeg har vært på denne resturanten tidligere for en del år tilbake og var kjempe fornøyd da! Derfor er jeg ekstre skuffet nå...
MarianneE Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det hørtes skikkelig kjipt ut. Og litt kvalmt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå