Gå til innhold

Hvilken paprika er best

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken paprika synes du er best?

Og hvilken er egentlig sunnest?

Jeg liker den røde best.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg liker vel egentlig grønn paprika best - hakket mer bitter, men allikevel søt.

Pleier av og til å la den ligge på kjøkkenbenken så den modner og blir spettete rød/grønn (funker med de fleste grønne paprikaer som selges i Norge, særlig de fra Prix av en eller annen grunn). DA blir de gode, da. Og dekorative!

Skrevet

Det er mest C-vitamin i den røde.

Jeg liker å blande rød, orange, gul og grønn av fargemessige årsaker. :)

Skrevet

Den gule er best på ost, rød best til alt annet :)

Skrevet (endret)

Rød er ok, men aller best er oransje. Synes den er sånn passe mellomting mellom den gule og røde. Også må det være denne spisse, avlange typen med tynt skall :) . Etter jeg begynte med den klarer jeg ikke å gå tilbake til den tradisjonelle paprikaen!

Endret av NullHull
Skrevet
Også må det være denne spisse, avlange typen med tynt skall :) . Etter jeg begynte med den klarer jeg ikke å gå tilbake til den tradisjonelle paprikaen!

:jepp::sikle:

Skrevet

Ingen av dem, har aldri klart å like paprika :sjenert:

Skrevet

Den avlange, røde søte.

Gjest trude.lutt
Skrevet

Klarer bare ikke å like paprika.....veldig dumt, da det nesten er det eneste ungene liker av grønnsaker!

Skrevet

Det heter "hva slags paprika"...(ikke "hvilken").

Skrevet

den RØDE! både den orginale og den lange, søte varianten :Nikke:

Skrevet
Det heter "hva slags paprika"...(ikke "hvilken").

Det vet jeg. Vet ikke hvorfor jeg skrev feil. Jeg er nå selv egentlig ganske oppdatt av slike feil og reagerer selv på det (sier aldri i fra da). Men er gjest og får ikke redigert det.

Skrevet

Snacks paprikaen er knallgod! Men det går mest vanlig rød paprika til brødskive og matlaging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...