Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei. Dette er kanskje noe av det rareste dere har lest på lenge men jeg trenger virkelig litt hjelp: * Jeg føler at jeg ikke klarer å tenke og å konsentrere meg når jeg jobber. * Jeg føler meg som om absolutt alt går tregt i kroppen min, mens får jeg plutselig ikke lenger, og magen er rett og slett tung og hard. Når jeg presser magen innover får jeg sure oppstøt ... * Jeg føler alltid kalde strømninger i hodet, og jeg klarer ikke å tenke klart en eneste gang. Det fryktelige er at jeg sitter i flere timer med noe som jeg aldri klarer å komme i gang med. HATER å si det, men det er det jeg har opplevd i det siste. Matlysten er egentlig aldri der og jeg har ikke følt meg glad på lenge. Jeg er plutselig når jeg ikke får til noen ting i dagliglivet.. herregud hva skal jeg gjøre?? jeg vil ikke gå igjennom dette her igjen! :O
stjernekyss Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 jeg vil ikke gå igjennom dette her igjen! :O Hva var det forrige gang? Hva hjalp da?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jernmangel? Moren min er helt skrapt for jern, og da klarer hun ikke å tenke, og alt går dødstregt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå