Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Jeg ser etter den lyse med helnøtt. Den pleide å være overalt..også på innvandrerbutikker! Er det noen som kan være så snill og si meg hvor den selges? Har snart vært over alt.
Gjest LanaLane Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Så vidt jeg vet fører Smart Club butikkene den(de få som er igjen iallefall).
Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg vært overalt Innvandrerbutikker, delikatesser, sjokoladebutikker... Smart Club er litt langt unna, og jeg har ikke bil... Er det noen som kan helt sikkert bekrefte at de har det på Alnabru? På Sultan Import fant jeg bare den veldig mørke på 70% eller noe sånt, men jeg er ute etter melkesjokoladen med helnøtt.
Lady Lovelylocks Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg så den sjokoladen på Alnabru for ca 2 uker siden. Men om det var akkuart den varianten du er ute etter vet jeg ikke. Men det var det merket iallfall.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg var en svipptur innom Frankrikefor første gang i sommer, og innom en matbutikk, der jeg kjøpte en slik Cote d'or-sjokolade. Hadde ikke hørt om merket, og regnet med at det var noen lokale greier på linje med Freia. La den i bagasjen og glemte den av. Hjemme i gamlelandet fant jeg den igjen og smakte; det er den beste sjokoladen jeg NOENSINNE har spist! Den var en ganske tykk 200 grams-plate, mørk sjokolade med nougat- og hele hasselnøtterfyll. Jeg tok en liten bit om dagen for at den skulle vare, det var ikke snakk om at noen andre skulle få smake. Nå er den forlengst oppspist, men pappomslaget den var i har jeg enda. Har kikket rundt etter Cote d'or-sjokolade overalt hvor jeg har vært i vårt langstrakte land, men finner bare den 70%-varianten. Men en vakker dag skal jeg oppsøke Frankrike igjen, omså bare for å få en bit av denne herligheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå