Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Har akkurat søkt om barnehageplass til barnet nå, men det så ut til at det var 11 stk foran i ventelisten og bare 5 som er så gamle at de skal begynne på skolen. Er det noen som har erfaring som vet om det fortsatt kan være mulighet å få ham inn?
MeLi Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Har akkurat søkt om barnehageplass til barnet nå, men det så ut til at det var 11 stk foran i ventelisten og bare 5 som er så gamle at de skal begynne på skolen. Er det noen som har erfaring som vet om det fortsatt kan være mulighet å få ham inn? Hvilken kommune bor du i da?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hvilken kommune bor du i da? Bor i Arendal.
Wildrose Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Hei. Vet ikke helt sånn sett, her er iallefall en oversikt over barnehagene i Arendal og hvor mange som er på venteliste(mange færre en den listen du står på nå) I min tid, tok jeg kontakt med hver barnehage også(privat familiebarnehage, Bakken familibarnehage bla) og fikk plass selvom det ikke sto noen steder at det var ledig plasser. Uansett, lykke til. sjekk link: https://arendal.dexter-ist.com/Arendal/Defa...;areaid=2768246
Gjest imli Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Eldre barn blir vel i alle fall prioritert foran yngre. Hvor gammel er ungen?
Susan Sto Helit Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Det kommer vel an på om noen av de som står på venteliste også står på venteliste i andre barnehager, og evt. får plass der?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Eldre barn blir vel i alle fall prioritert foran yngre. Hvor gammel er ungen? Han er tre år gammel, så da er det kanskje en mulighet for at de prioriterer ham da? Og det med at de kanskje får plass i en annen barnehage hadde jeg ikke tenkt på. Kanskje det er en mulighet for at han får plass i den barnehagen vi ønsker allikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå