Gå til innhold

Får ikke bo ved bussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/utenriks/article667751.ece

Lori Collins fant drømmehuset, men får ikke bo der. Det er for nærme bussholdeplassen.

Collins er nemlig dømt i en sex-sak i USA, og for sexforbrytere er ikke livet alltid enkelt. Collins ble i 2002 dømt for å ha hatt sex med en 15 år gammel gutt, da hun selv var 39 år.

Hva synes dere om dette? Er dette riktig eller det for strengt? Burde det væe slik i Norge?

Vet saken er gammel, men skader sikkert ikke å diskutere det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mea Culpa
Skrevet

Hoeres litt merkelig ut spoer du meg. Jeg ser liksom ikke helt hvordan det at hun har hatt sex med en 15-aaring har noe med om hun bor i naerheten av en bussholdeplass. :unsure:

Skrevet
http://www.nettavisen.no/utenriks/article667751.ece

Hva synes dere om dette? Er dette riktig eller det for strengt? Burde det væe slik i Norge?

Vet saken er gammel, men skader sikkert ikke å diskutere det.

Jeg synes det er helt greit. Det er viktigere å beskytte barna enn at hun får bo i drømmehuset sitt.

Skrevet
Hoeres litt merkelig ut spoer du meg. Jeg ser liksom ikke helt hvordan det at hun har hatt sex med en 15-aaring har noe med om hun bor i naerheten av en bussholdeplass. :unsure:

En bussholdeplass er en plass unger tilbringer tid på.

Halle du likt at at pedofil mann hadde fra fem til femten minutt til å sjekke opp barnet ditt? Jeg tror det er mye lettere å ikke ta så hardt på det når det er en dame som er overgriperen, men reglene må være like for alle.

Skrevet

Hadde kanskje ikke vært dumt å opplyse med en gang om at det er holdeplassen til SKOLEbussen det er snakk om? Blir litt avisoverskriftaktig dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...