Gå til innhold

Får ikke bo ved bussen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/utenriks/article667751.ece

Lori Collins fant drømmehuset, men får ikke bo der. Det er for nærme bussholdeplassen.

Collins er nemlig dømt i en sex-sak i USA, og for sexforbrytere er ikke livet alltid enkelt. Collins ble i 2002 dømt for å ha hatt sex med en 15 år gammel gutt, da hun selv var 39 år.

Hva synes dere om dette? Er dette riktig eller det for strengt? Burde det væe slik i Norge?

Vet saken er gammel, men skader sikkert ikke å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mea Culpa

Hoeres litt merkelig ut spoer du meg. Jeg ser liksom ikke helt hvordan det at hun har hatt sex med en 15-aaring har noe med om hun bor i naerheten av en bussholdeplass. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/utenriks/article667751.ece

Hva synes dere om dette? Er dette riktig eller det for strengt? Burde det væe slik i Norge?

Vet saken er gammel, men skader sikkert ikke å diskutere det.

Jeg synes det er helt greit. Det er viktigere å beskytte barna enn at hun får bo i drømmehuset sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoeres litt merkelig ut spoer du meg. Jeg ser liksom ikke helt hvordan det at hun har hatt sex med en 15-aaring har noe med om hun bor i naerheten av en bussholdeplass. :unsure:

En bussholdeplass er en plass unger tilbringer tid på.

Halle du likt at at pedofil mann hadde fra fem til femten minutt til å sjekke opp barnet ditt? Jeg tror det er mye lettere å ikke ta så hardt på det når det er en dame som er overgriperen, men reglene må være like for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje ikke vært dumt å opplyse med en gang om at det er holdeplassen til SKOLEbussen det er snakk om? Blir litt avisoverskriftaktig dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...